Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Efektīvas Darba devēja tēla stratēģijas izstrāde informācijas un komunikāciju tehnoloģij |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Effective Employer Branding Strategy for Information & Communication Technology Company |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
M.Ešmits |
Recenzents |
I.Skrūzkalne |
Anotācija |
Šī maģistra darba nosaukums ir Efektīvas Darba devēja tēla stratēģijas izstrāde informācijas un komunikāciju tehnoloģiju uzņēmumā, tā autore ir Agra Vītola. Maģistra darbs aplūko darba devēja tēla zīmola (no angļu valodas employer brand) iepriekšējos pētījumus un to rezultātus mārketinga un personālvadības jomā, kā arī zīmola izveides galvenos pamatprincipus un veiksmes faktorus. Tāpat tiek analizēti galvenie makroekonomiskie faktori, kas ietekmē informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (ICT) nozari Latvijā, tajā esošo konkurenci un patērētājus, padziļināti apskatot mobilo telekomunikāciju tirgus segmentu. Šajā darbā tiek apskatīts ICT nozares uzņēmums un tā iespējas izveidot efektīvu darba devēja tēla stratēģiju un sniegtas rekomendācijas stratēģijas formulēšanai un aktivitātēm tās ieviešanai.
Kā galvenie informācijas avoti darbā izmantoti sekundāri kvantitatīvi dati no tādām datubāzēm kā CSB un Eurostat, publiski medijos pieejamā informācija, kā arī uzņēmuma sniegtā informācija, kas ir konfidenciāla. Tāpat intervijas ar uzņēmuma darbiniekiem un personālvadības nozares profesionāļiem tiek izmantotas kā primārie informācijas avoti.
Maģistra darbā informācija strukturēta 18 attēlos, 15 tabulās un 9 pielikumos. Maģistra darbs rakstīts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Darba devēja tēla stratēģija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Employer brand strategy |
Valoda |
eng |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.05.2013 17:51:21 |