Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Efektīvas Darba devēja tēla stratēģijas izstrāde informācijas un komunikāciju tehnoloģij |
Title in English |
Development of Effective Employer Branding Strategy for Information & Communication Technology Company |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
M.Ešmits |
Reviewer |
I.Skrūzkalne |
Abstract |
Šī maģistra darba nosaukums ir Efektīvas Darba devēja tēla stratēģijas izstrāde informācijas un komunikāciju tehnoloģiju uzņēmumā, tā autore ir Agra Vītola. Maģistra darbs aplūko darba devēja tēla zīmola (no angļu valodas employer brand) iepriekšējos pētījumus un to rezultātus mārketinga un personālvadības jomā, kā arī zīmola izveides galvenos pamatprincipus un veiksmes faktorus. Tāpat tiek analizēti galvenie makroekonomiskie faktori, kas ietekmē informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (ICT) nozari Latvijā, tajā esošo konkurenci un patērētājus, padziļināti apskatot mobilo telekomunikāciju tirgus segmentu. Šajā darbā tiek apskatīts ICT nozares uzņēmums un tā iespējas izveidot efektīvu darba devēja tēla stratēģiju un sniegtas rekomendācijas stratēģijas formulēšanai un aktivitātēm tās ieviešanai.
Kā galvenie informācijas avoti darbā izmantoti sekundāri kvantitatīvi dati no tādām datubāzēm kā CSB un Eurostat, publiski medijos pieejamā informācija, kā arī uzņēmuma sniegtā informācija, kas ir konfidenciāla. Tāpat intervijas ar uzņēmuma darbiniekiem un personālvadības nozares profesionāļiem tiek izmantotas kā primārie informācijas avoti.
Maģistra darbā informācija strukturēta 18 attēlos, 15 tabulās un 9 pielikumos. Maģistra darbs rakstīts angļu valodā. |
Keywords |
Darba devēja tēla stratēģija |
Keywords in English |
Employer brand strategy |
Language |
eng |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
07.05.2013 17:51:21 |