Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Biznesa stratēģijas izstrāde biedrībai „Publicētava”
Nosaukums angļu valodā Development of Business Strategy for the Organization “Publicētava”
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs A.Koliškins
Recenzents A.Dzedons
Anotācija Darba mērķis ir izstrādāt biznesa stratēģiju nekomerciālai e-izdevniecībai Publicētava, kas izdod e-grāmatas Latvijas tirgū kopš 2012. gada. Izdevniecības otrajā pastāvēšanas gadā situācija tirgū ir labvēlīga, bet arī konkurentu darbība kļūs aktīvāka. Šo iemeslu pēc Publicētavai ir nepieciešams skaidrāk definēt savu mērķa tirgu un darbības principus, lai efektīvi izmantotu ierobežotos resursus, piesaistītu valsts un privāto finansējumu, kā arī veidotu Latvijas e-grāmatu tirgu, izglītojot sabiedrību par e-grāmatu priekšrocībām.
Atslēgas vārdi e-grāmatas, digitālā izdevniecība (e-izdevniecība), biznesa stratēģija, digitalizēšana, EPUB
Atslēgas vārdi angļu valodā e-books, digital publishing, business strategy, digitalization, EPUB
Valoda eng
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 07.05.2013 14:18:31