Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Biznesa stratēģijas izstrāde biedrībai „Publicētava” |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Business Strategy for the Organization “Publicētava” |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
A.Koliškins |
Recenzents |
A.Dzedons |
Anotācija |
Darba mērķis ir izstrādāt biznesa stratēģiju nekomerciālai e-izdevniecībai Publicētava, kas izdod e-grāmatas Latvijas tirgū kopš 2012. gada. Izdevniecības otrajā pastāvēšanas gadā situācija tirgū ir labvēlīga, bet arī konkurentu darbība kļūs aktīvāka. Šo iemeslu pēc Publicētavai ir nepieciešams skaidrāk definēt savu mērķa tirgu un darbības principus, lai efektīvi izmantotu ierobežotos resursus, piesaistītu valsts un privāto finansējumu, kā arī veidotu Latvijas e-grāmatu tirgu, izglītojot sabiedrību par e-grāmatu priekšrocībām. |
Atslēgas vārdi |
e-grāmatas, digitālā izdevniecība (e-izdevniecība), biznesa stratēģija, digitalizēšana, EPUB |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
e-books, digital publishing, business strategy, digitalization, EPUB |
Valoda |
eng |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.05.2013 14:18:31 |