Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Biznesa stratēģijas izstrāde biedrībai „Publicētava” |
Title in English |
Development of Business Strategy for the Organization “Publicētava” |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
A.Koliškins |
Reviewer |
A.Dzedons |
Abstract |
Darba mērķis ir izstrādāt biznesa stratēģiju nekomerciālai e-izdevniecībai Publicētava, kas izdod e-grāmatas Latvijas tirgū kopš 2012. gada. Izdevniecības otrajā pastāvēšanas gadā situācija tirgū ir labvēlīga, bet arī konkurentu darbība kļūs aktīvāka. Šo iemeslu pēc Publicētavai ir nepieciešams skaidrāk definēt savu mērķa tirgu un darbības principus, lai efektīvi izmantotu ierobežotos resursus, piesaistītu valsts un privāto finansējumu, kā arī veidotu Latvijas e-grāmatu tirgu, izglītojot sabiedrību par e-grāmatu priekšrocībām. |
Keywords |
e-grāmatas, digitālā izdevniecība (e-izdevniecība), biznesa stratēģija, digitalizēšana, EPUB |
Keywords in English |
e-books, digital publishing, business strategy, digitalization, EPUB |
Language |
eng |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
07.05.2013 14:18:31 |