Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Mārketinga virziena stratēģija Daymon Worldwide privātas preču zīmes drēbēm
Nosaukums angļu valodā Marketing Channel Strategy for Daymon Worldwide Private Label Clothing
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs M.Ešmits
Recenzents I.Eglīte
Anotācija Maģistra darba nosaukums ir „Izplatīšanas kanāla un zīmola stratēģija Daymon Worldwide privātās preču zīmes drēbēm”. Šobrīd kompānija izskata iespēju attīstīt privātās preču zīmes drēbes, jo apģērbju tirgus aug un ir iespējas ievest jauno produktu klāstu privātās preču zīmes kategorijās lielveikalu ķēdēs visā pasaulē. Problēma ir: kādu biznesa modeli, lai Daymon izmanto, izstrādājot privātās preču zīmes drēbes konkrētajā tirgū. Ir divas alternatīvas: izmantot esošo biznesa modeli un attīstīt privātās preču zīmes drēbes lielveikaliem, vai izveidot jaunu modeli, kas ļautu kompānijai ievest tirgū Daymon privātās preču zīmes drēbes un tirgotu savus zīmolus dažādās veikalu ķēdēs. Izplatīšanas kanāla un zīmola stratēģija būs atkarīga no izvēlēta biznesa modeļa. Maģistra darba problēma tiek analizēta pasaules mērogā, bet pieņemot, ka pirmais tirgus, kur Daymon ieviesīs privātās preču zīmes drēbes būs Dienvidkoreja. Darbā iekļautas sekojošas sadaļas: kompānijas apraksts, privātās preču zīmes analīze apģērbu kategorijā, dažādu biznesa modeļu analīze un ar tām saistītas stratēģijas, kā arī pircēju, zīmolu un lielākas lielveikalu ķēdes Dienvidkorejā izpēte. Šī darba rezultāti: jaunais piedāvātais biznesa modelis, kas nosaka izplatīšanas kanāla un zīmola stratēģiju Daymon Worldwide privātās preču zīmes drēbēm. Darbā ir izmantoti starptautiskās mārketinga un biznesa literatūras avoti dažādos formātos, gan grāmatas, gan periodika, gan pētījumi un interneta avoti. Tiek izmantoti vairāki profesionāli avoti par privātās preču zīmes attīstību un tendencēm visā pasaulē. Darbā ir iekļautas 13 tabulas un 26 attēli. Darbs ir uzrakstīts angļu valodā.
Atslēgas vārdi privāta preču zīme, zīmols, stratēģija, apģērbi, apģērbu zīmoli
Atslēgas vārdi angļu valodā private label,clothing,apparel,channel and branding, strategy,private brand, private label clothing
Valoda eng
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 07.05.2013 12:23:55