Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Mārketinga virziena stratēģija Daymon Worldwide privātas preču zīmes drēbēm |
Title in English |
Marketing Channel Strategy for Daymon Worldwide Private Label Clothing |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
M.Ešmits |
Reviewer |
I.Eglīte |
Abstract |
Maģistra darba nosaukums ir „Izplatīšanas kanāla un zīmola stratēģija Daymon Worldwide privātās preču zīmes drēbēm”. Šobrīd kompānija izskata iespēju attīstīt privātās preču zīmes drēbes, jo apģērbju tirgus aug un ir iespējas ievest jauno produktu klāstu privātās preču zīmes kategorijās lielveikalu ķēdēs visā pasaulē.
Problēma ir: kādu biznesa modeli, lai Daymon izmanto, izstrādājot privātās preču zīmes drēbes konkrētajā tirgū. Ir divas alternatīvas: izmantot esošo biznesa modeli un attīstīt privātās preču zīmes drēbes lielveikaliem, vai izveidot jaunu modeli, kas ļautu kompānijai ievest tirgū Daymon privātās preču zīmes drēbes un tirgotu savus zīmolus dažādās veikalu ķēdēs. Izplatīšanas kanāla un zīmola stratēģija būs atkarīga no izvēlēta biznesa modeļa.
Maģistra darba problēma tiek analizēta pasaules mērogā, bet pieņemot, ka pirmais tirgus, kur Daymon ieviesīs privātās preču zīmes drēbes būs Dienvidkoreja. Darbā iekļautas sekojošas sadaļas: kompānijas apraksts, privātās preču zīmes analīze apģērbu kategorijā, dažādu biznesa modeļu analīze un ar tām saistītas stratēģijas, kā arī pircēju, zīmolu un lielākas lielveikalu ķēdes Dienvidkorejā izpēte.
Šī darba rezultāti: jaunais piedāvātais biznesa modelis, kas nosaka izplatīšanas kanāla un zīmola stratēģiju Daymon Worldwide privātās preču zīmes drēbēm.
Darbā ir izmantoti starptautiskās mārketinga un biznesa literatūras avoti dažādos formātos, gan grāmatas, gan periodika, gan pētījumi un interneta avoti. Tiek izmantoti vairāki profesionāli avoti par privātās preču zīmes attīstību un tendencēm visā pasaulē.
Darbā ir iekļautas 13 tabulas un 26 attēli. Darbs ir uzrakstīts angļu valodā. |
Keywords |
privāta preču zīme, zīmols, stratēģija, apģērbi, apģērbu zīmoli |
Keywords in English |
private label,clothing,apparel,channel and branding, strategy,private brand, private label clothing |
Language |
eng |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
07.05.2013 12:23:55 |