Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Efektīvas eksporta pārdošanas stratēģijas metodoloģija |
Nosaukums angļu valodā |
Methodology for Effective Export Sales Strategy |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Ulmanis |
Recenzents |
I.Eglīte |
Anotācija |
Maģistra darba nosaukums ir Eksporta pārdošanas stratēģijas izstrāde eksporta konsultāciju uzņēmumam X. Maģistra darba teorētiskajā daļā tiek apskatītas vispārpieņemtās pieņemtās pakalpojumu eksporta metodes un apkopota citu Latvijas pakalpojumu uzņēmumu pieredze eksporta tirgos. Galvenie teorētiskie modeļi, kas tiek izmantoti maģistra darba ietvaros ir B. Kūpera un P. Vlasovica četru soļu metode jaunu klientu apgūšanai, C.E. Helfata and M. B. Lībermana uzņēmuma kompetenču novērtēšanas modelis, vispārpieņemtās tirgus analīzes metodes kā PESTEL, SWOT, Portera piecu spēki u.c. Darba praktiskā daļa sevī ietver uzņēmuma iekšējo kompetenču auditu no pieejamās uzņēmuma dokumentācijas, kā arī ieteicamo piecu eksporta tirgu Igaunija, Lietuva, Zviedrija, Baltkrievija, Ukraina - analīzi, izmantojot informāciju no publiski pieejamiem sekundārajiem avotiem un no padziļinātajām intervijām ar analizējamo tirgu dalībniekiem. Analīzes rezultātā tiek noteikti perspektīvākie tirgi pārdošanas stratēģijas realizēšanai 2013. gadā. Maģistra darbs satur 14 tabulas, 19 attēlus, 3 pielikumus; valoda angļu. |
Atslēgas vārdi |
Eksports, pārdošanas stratēģija, pakalpojumu eksports |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Export, Sales strategy, services export |
Valoda |
eng |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.02.2013 18:48:26 |