Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
„Autoceļu rekonstrukcijas projektu izdevumu/ieguvumu tehniski ekonomiskā pamatojuma metožu analīze” |
Nosaukums angļu valodā |
„Methods" Analysis of Road Reconstruction Project Cost/Benefit Technical and Economic Substantiation ” |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
prof. J.Smirnovs |
Recenzents |
asoc.prof. A.Zariņš |
Anotācija |
Precīzi veikti tehniski ekonomiskie pamatojumi ļauj starp vairākām alternatīvām izvēties vislabāko izvēli, kur lietderīgi ieguldīt ierobežotos finanšu līdzekļus. Maģistra darba mērķis ir analizēt autoceļu rekonstrukcijas projektu tehniski ekonomiskā pamatojuma (TEP) izdevumu/ieguvumu aprēķina metodes. Dažādas aprēķinu metodes tiek salīdzinātas, veicot tehniski ekonomisko pamatojumu noteiktam valsts galvenajam autoceļam A 10 posmā no km 35,7 līdz 45,1. Pētījumā ir veikta analīze A 10 autoceļa esošajai situācijai un tiek piedāvāti konkrēti tehniskie risinājumi. Nepieciešamie ieguldījumi risinājumu realizēšanai un izmaksu tāme tiek salīdzināta ar autoceļa A 10 rekonstrukcijas ieguvumiem, piemēram, satiksmes drošības uzlabošana, samazinot ceļu satiksmes negadījumu skaitu. Autoceļu rekonstrukcijas projektu izdevumu/ieguvumu tehniski ekonomiskā pamatojuma aprēķina metodes Latvijā, Norvēģijā un Krievijā ir balstītas uz līdzīgiem principiem. Būtiskas atšķirības novērojamas, analizējot ieguvumus. Īpaši detalizēti šo sadaļu apskata Norvēģijas valsts metodiskie norādījumi.
Maģistra darbs sastāv no 105 lapaspusēm, kur ir ietverts pētījums, aprēķini, darbu daudzumu saraksti, kā arī 47 tabulas, 9 attēli, 39 grafiki.
Projektā ietilpst 9 rasējumi. |
Atslēgas vārdi |
Autoceļu rekonstrukcijas projektu izdevumu/ieguvumu tehniski ekonomiskā pamatojuma aprēķina metodes |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Economical appraisal cost - benefit methods of autoroad reconstruction |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.02.2013 11:29:45 |