Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Lokomotīvju starpremontu intervāla optimizācija pēc patērētas degvielas kritērija |
Nosaukums angļu valodā |
Optimization of Repair Interval of Locomotives by Consumed Fuel Criterion |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Dr. inž., docents J.Eiduks |
Recenzents |
|
Anotācija |
Maģistra darbā tika izpētīta iespēja pāriet no lokomotīvju starpremontu intervāla noteikšanas pēc lineārā nobraukuma uz starpremontu intervālu noteikšanu pēc patērētās degvielas daudzuma.
Pēc pēdējo gadu statistiskas datiem par lokomotīvju darbību tika izpētīts kāds varētu būt lokomotīvju neizmantotais nobraukuma resurss, salīdzinājumā ar lokomotīvju starpremontu intervāla noteikšanu pēc patērētās degvielas daudzuma.
Ar masu apkalpošanas teoriju tika pārbaudīts, kā pāreja uz starpremontu intervālu noteikšanu pēc degvielas patēriņa ietekmēs depo remontu ceha lokomotīvju tehniskās apkopes un remonta pozīciju skaitu.
Balstoties uz vispārīgiem datiem un variējot starpremontu nobraukumu ierobežotā diapazonā, izskatīta iespēja atrast optimālu starpremontu intervālu, kas minimizētu kopējās plānoto un neplānoto remontu izmaksas.
Darbs sastāv no paskaidrojošā raksta (54 lpp.). Paskaidrojuma rakstā iekļauti 8 attēli, 10 tabulas. Tika izmantoti 11 informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
Lokomotīvju tehniskā apkope, Lokomotīvju remonts, Vilces ritošā sastāva starpremontu intervālu laika |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Locomotive maintenance, Locomotive repair, Interval or locomotive repair, Number of locomotive maint |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.01.2013 19:20:49 |