Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Railway Transport
Title in original language Lokomotīvju starpremontu intervāla optimizācija pēc patērētas degvielas kritērija
Title in English Optimization of Repair Interval of Locomotives by Consumed Fuel Criterion
Department
Scientific advisor Dr. inž., docents J.Eiduks
Reviewer
Abstract Maģistra darbā tika izpētīta iespēja pāriet no lokomotīvju starpremontu intervāla noteikšanas pēc lineārā nobraukuma uz starpremontu intervālu noteikšanu pēc patērētās degvielas daudzuma. Pēc pēdējo gadu statistiskas datiem par lokomotīvju darbību tika izpētīts kāds varētu būt lokomotīvju neizmantotais nobraukuma resurss, salīdzinājumā ar lokomotīvju starpremontu intervāla noteikšanu pēc patērētās degvielas daudzuma. Ar masu apkalpošanas teoriju tika pārbaudīts, kā pāreja uz starpremontu intervālu noteikšanu pēc degvielas patēriņa ietekmēs depo remontu ceha lokomotīvju tehniskās apkopes un remonta pozīciju skaitu. Balstoties uz vispārīgiem datiem un variējot starpremontu nobraukumu ierobežotā diapazonā, izskatīta iespēja atrast optimālu starpremontu intervālu, kas minimizētu kopējās plānoto un neplānoto remontu izmaksas. Darbs sastāv no paskaidrojošā raksta (54 lpp.). Paskaidrojuma rakstā iekļauti 8 attēli, 10 tabulas. Tika izmantoti 11 informācijas avoti.
Keywords Lokomotīvju tehniskā apkope, Lokomotīvju remonts, Vilces ritošā sastāva starpremontu intervālu laika
Keywords in English Locomotive maintenance, Locomotive repair, Interval or locomotive repair, Number of locomotive maint
Language lv
Year 2013
Date and time of uploading 29.01.2013 19:20:49