Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Bezgalīga reljefa imitācijas ģenerēšana pielietojumiem datorspēlēs un vizuālos modeļos
Nosaukums angļu valodā Infinite Terrain Imitation Generation for Application in Computer Games and Visual Models
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Dr. sc. ing. Agris Ņikitenko
Recenzents Dr. sc. ing. Jānis Grundspeņķis
Anotācija Mūsdienu datoru radītajās virtuālās vides tiek izmantoti arvien lielāki un detalizētāki reljefi, tāpēc reljefu izstrāde kļūst aizvien darbietilpīgāka, kā arī, tie aizņem aizvien vairāk vietas uz datu nesējiem. Šo problēmas risināšanai iespējams izmantot algoritmus, kas reljefus ģenerē procedurāli. Darbā piedāvāts risinājums bezgalīgu reljefu ģenerēšanai pielietojumiem datorspēlēs un vizuālos modeļos. Tā kā reālistisku reljefu ģenerēšanai nepieciešams izmantot vairākus algoritmus, tad maģistra darbā tiek apskatīti visi izmantotie algoritmi. Balstoties uz teorētiskām atziņām par algoritmu pielietojumiem un darbības principiem, tika izstrādāts un pilnveidots risinājums, ko iespējams integrēt datorspēlēs un vizuālos modeļos. Maģistra darba projekta daļā aprakstīta datorspēļu analītikas sistēmas izstrāde, kas tiek realizēta uzņēmumā SIA Aurum Social. Maģistra darbā ir 79 lappuses, 64 attēli, 1 tabula un 70 literatūras avoti.
Atslēgas vārdi bezgasliga zemes reljefa generesana
Atslēgas vārdi angļu valodā infinite terrain generation
Valoda lv
Gads 2013
Darba augšupielādes datums un laiks 15.01.2013 16:48:06