Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Bezgalīga reljefa imitācijas ģenerēšana pielietojumiem datorspēlēs un vizuālos modeļos |
Nosaukums angļu valodā |
Infinite Terrain Imitation Generation for Application in Computer Games and Visual Models |
Struktūrvienība |
12100 Informācijas tehnoloģijas institūts |
Darba vadītājs |
Dr. sc. ing. Agris Ņikitenko |
Recenzents |
Dr. sc. ing. Jānis Grundspeņķis |
Anotācija |
Mūsdienu datoru radītajās virtuālās vides tiek izmantoti arvien lielāki un detalizētāki
reljefi, tāpēc reljefu izstrāde kļūst aizvien darbietilpīgāka, kā arī, tie aizņem aizvien vairāk
vietas uz datu nesējiem. Šo problēmas risināšanai iespējams izmantot algoritmus, kas reljefus
ģenerē procedurāli.
Darbā piedāvāts risinājums bezgalīgu reljefu ģenerēšanai pielietojumiem datorspēlēs
un vizuālos modeļos. Tā kā reālistisku reljefu ģenerēšanai nepieciešams izmantot vairākus
algoritmus, tad maģistra darbā tiek apskatīti visi izmantotie algoritmi. Balstoties uz
teorētiskām atziņām par algoritmu pielietojumiem un darbības principiem, tika izstrādāts un
pilnveidots risinājums, ko iespējams integrēt datorspēlēs un vizuālos modeļos.
Maģistra darba projekta daļā aprakstīta datorspēļu analītikas sistēmas izstrāde, kas tiek
realizēta uzņēmumā SIA Aurum Social.
Maģistra darbā ir 79 lappuses, 64 attēli, 1 tabula un 70 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
bezgasliga zemes reljefa generesana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
infinite terrain generation |
Valoda |
lv |
Gads |
2013 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.01.2013 16:48:06 |