Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Information Technology
Title in original language Bezgalīga reljefa imitācijas ģenerēšana pielietojumiem datorspēlēs un vizuālos modeļos
Title in English Infinite Terrain Imitation Generation for Application in Computer Games and Visual Models
Department 12100 Institute of Information Technology
Scientific advisor Dr. sc. ing. Agris Ņikitenko
Reviewer Dr. sc. ing. Jānis Grundspeņķis
Abstract Mūsdienu datoru radītajās virtuālās vides tiek izmantoti arvien lielāki un detalizētāki reljefi, tāpēc reljefu izstrāde kļūst aizvien darbietilpīgāka, kā arī, tie aizņem aizvien vairāk vietas uz datu nesējiem. Šo problēmas risināšanai iespējams izmantot algoritmus, kas reljefus ģenerē procedurāli. Darbā piedāvāts risinājums bezgalīgu reljefu ģenerēšanai pielietojumiem datorspēlēs un vizuālos modeļos. Tā kā reālistisku reljefu ģenerēšanai nepieciešams izmantot vairākus algoritmus, tad maģistra darbā tiek apskatīti visi izmantotie algoritmi. Balstoties uz teorētiskām atziņām par algoritmu pielietojumiem un darbības principiem, tika izstrādāts un pilnveidots risinājums, ko iespējams integrēt datorspēlēs un vizuālos modeļos. Maģistra darba projekta daļā aprakstīta datorspēļu analītikas sistēmas izstrāde, kas tiek realizēta uzņēmumā SIA Aurum Social. Maģistra darbā ir 79 lappuses, 64 attēli, 1 tabula un 70 literatūras avoti.
Keywords bezgasliga zemes reljefa generesana
Keywords in English infinite terrain generation
Language lv
Year 2013
Date and time of uploading 15.01.2013 16:48:06