Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Information Technology |
Title in original language |
Bezgalīga reljefa imitācijas ģenerēšana pielietojumiem datorspēlēs un vizuālos modeļos |
Title in English |
Infinite Terrain Imitation Generation for Application in Computer Games and Visual Models |
Department |
12100 Institute of Information Technology |
Scientific advisor |
Dr. sc. ing. Agris Ņikitenko |
Reviewer |
Dr. sc. ing. Jānis Grundspeņķis |
Abstract |
Mūsdienu datoru radītajās virtuālās vides tiek izmantoti arvien lielāki un detalizētāki
reljefi, tāpēc reljefu izstrāde kļūst aizvien darbietilpīgāka, kā arī, tie aizņem aizvien vairāk
vietas uz datu nesējiem. Šo problēmas risināšanai iespējams izmantot algoritmus, kas reljefus
ģenerē procedurāli.
Darbā piedāvāts risinājums bezgalīgu reljefu ģenerēšanai pielietojumiem datorspēlēs
un vizuālos modeļos. Tā kā reālistisku reljefu ģenerēšanai nepieciešams izmantot vairākus
algoritmus, tad maģistra darbā tiek apskatīti visi izmantotie algoritmi. Balstoties uz
teorētiskām atziņām par algoritmu pielietojumiem un darbības principiem, tika izstrādāts un
pilnveidots risinājums, ko iespējams integrēt datorspēlēs un vizuālos modeļos.
Maģistra darba projekta daļā aprakstīta datorspēļu analītikas sistēmas izstrāde, kas tiek
realizēta uzņēmumā SIA Aurum Social.
Maģistra darbā ir 79 lappuses, 64 attēli, 1 tabula un 70 literatūras avoti. |
Keywords |
bezgasliga zemes reljefa generesana |
Keywords in English |
infinite terrain generation |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
15.01.2013 16:48:06 |