Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums „AS „Aldaris” klientu apkalpošanas pilnveidošanas projekts”
Nosaukums angļu valodā „Project for improving customer services in the jsc “Aldaris”
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Dr.oec., doc. K.Kozlovskis
Recenzents Mg.oec., lekt. U.Kamols
Anotācija Darbā tiek pētīts akciju sabiedrības Aldaris klientu apkalpošanas process ar mērķi izvirzīt sistēmas pilnveidojumus. Izanalizēta AS Aldaris darbība, iekšējā un ārējā vide. Pamatojoties uz iegūtajiem rezultātiem, tiek izvirzīti priekšlikumi klientu apkalpošanas pilnveidošanai un tiek isztrādāts projekts uzlabojumu ieviešanai. Darbs sastāv no 79 lapām, 12 tabulām, 27 attēliem, 20 izmantotās literatūras un citiem informācijas avotiem.
Atslēgas vārdi AS Aldaris klientu apkalpošanas pilnveidošanas projekts
Atslēgas vārdi angļu valodā Project for improving customer services in the jsc Aldaris
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 04.01.2013 21:44:00