Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
„AS „Aldaris” klientu apkalpošanas pilnveidošanas projekts” |
Nosaukums angļu valodā |
„Project for improving customer services in the jsc “Aldaris” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec., doc. K.Kozlovskis |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. U.Kamols |
Anotācija |
Darbā tiek pētīts akciju sabiedrības Aldaris klientu apkalpošanas process ar mērķi izvirzīt sistēmas pilnveidojumus. Izanalizēta AS Aldaris darbība, iekšējā un ārējā vide. Pamatojoties uz iegūtajiem rezultātiem, tiek izvirzīti priekšlikumi klientu apkalpošanas pilnveidošanai un tiek isztrādāts projekts uzlabojumu ieviešanai.
Darbs sastāv no 79 lapām, 12 tabulām, 27 attēliem, 20 izmantotās literatūras un citiem informācijas avotiem. |
Atslēgas vārdi |
AS Aldaris klientu apkalpošanas pilnveidošanas projekts |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Project for improving customer services in the jsc Aldaris |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.01.2013 21:44:00 |