Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language „AS „Aldaris” klientu apkalpošanas pilnveidošanas projekts”
Title in English „Project for improving customer services in the jsc “Aldaris”
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Dr.oec., doc. K.Kozlovskis
Reviewer Mg.oec., lekt. U.Kamols
Abstract Darbā tiek pētīts akciju sabiedrības Aldaris klientu apkalpošanas process ar mērķi izvirzīt sistēmas pilnveidojumus. Izanalizēta AS Aldaris darbība, iekšējā un ārējā vide. Pamatojoties uz iegūtajiem rezultātiem, tiek izvirzīti priekšlikumi klientu apkalpošanas pilnveidošanai un tiek isztrādāts projekts uzlabojumu ieviešanai. Darbs sastāv no 79 lapām, 12 tabulām, 27 attēliem, 20 izmantotās literatūras un citiem informācijas avotiem.
Keywords AS Aldaris klientu apkalpošanas pilnveidošanas projekts
Keywords in English Project for improving customer services in the jsc Aldaris
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 04.01.2013 21:44:00