Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
„AS „Aldaris” klientu apkalpošanas pilnveidošanas projekts” |
Title in English |
„Project for improving customer services in the jsc “Aldaris” |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec., doc. K.Kozlovskis |
Reviewer |
Mg.oec., lekt. U.Kamols |
Abstract |
Darbā tiek pētīts akciju sabiedrības Aldaris klientu apkalpošanas process ar mērķi izvirzīt sistēmas pilnveidojumus. Izanalizēta AS Aldaris darbība, iekšējā un ārējā vide. Pamatojoties uz iegūtajiem rezultātiem, tiek izvirzīti priekšlikumi klientu apkalpošanas pilnveidošanai un tiek isztrādāts projekts uzlabojumu ieviešanai.
Darbs sastāv no 79 lapām, 12 tabulām, 27 attēliem, 20 izmantotās literatūras un citiem informācijas avotiem. |
Keywords |
AS Aldaris klientu apkalpošanas pilnveidošanas projekts |
Keywords in English |
Project for improving customer services in the jsc Aldaris |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
04.01.2013 21:44:00 |