Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Eksperta sistēmas pielietojums laikā kritisko biznesa procesa automatizācijā |
Nosaukums angļu valodā |
Time-critical Business Process Automation with Expert System |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
DV pr.gr. doc. I. Markoviča |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba ietvaros tika aplūkota iespēja automatizēt pēc ITIL standartiem izveidotu Service Desk lietojumu, pielietojot uz zināšanām balstītas metodes. Tika veikta atvērta koda Service Desk OTRS::ITSM izpēte un tā pielāgošana automatizētai Incidentu Pārvaldībai. Tika dots vispārīgs OTRS platformas raksturojums un Incidenta dzīves cikla apraksts, pielietojot doto Service Desk sistēmu. Tika izstrādāti 3 moduļi, kas nodrošina Incidentu automātisku klasifikāciju, Prioritizāciju un uzdevuma nozīmējumu. Gala darba ietvaros tika veikts ieskats produkcijas likumu ekspertu sistēmās, uz Analoģijām bāzētajā spriešanas pieejā un SQL valodas pielietojumu, veicot klasificēšanas uzdevumus.
Darba apjoms - 66. lpp., 9 tabulas, 20 attēli, 4 pielikumi un pieminēti 12 informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
Ekspertu sistēmas, OTRS, Service Desk, ITIL, uz analoģijām balstīta spriešana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Expert Systems, OTRS, SErvice Desk, ITIL, Case-Based Reasoning |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.06.2012 21:26:32 |