Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums Eksperta sistēmas pielietojums laikā kritisko biznesa procesa automatizācijā
Nosaukums angļu valodā Time-critical Business Process Automation with Expert System
Struktūrvienība 12600 Viedo datortehnoloģiju institūts
Darba vadītājs DV pr.gr. doc. I. Markoviča
Recenzents
Anotācija Bakalaura darba ietvaros tika aplūkota iespēja automatizēt pēc ITIL standartiem izveidotu Service Desk lietojumu, pielietojot uz zināšanām balstītas metodes. Tika veikta atvērta koda Service Desk OTRS::ITSM izpēte un tā pielāgošana automatizētai Incidentu Pārvaldībai. Tika dots vispārīgs OTRS platformas raksturojums un Incidenta dzīves cikla apraksts, pielietojot doto Service Desk sistēmu. Tika izstrādāti 3 moduļi, kas nodrošina Incidentu automātisku klasifikāciju, Prioritizāciju un uzdevuma nozīmējumu. Gala darba ietvaros tika veikts ieskats produkcijas likumu ekspertu sistēmās, uz Analoģijām bāzētajā spriešanas pieejā un SQL valodas pielietojumu, veicot klasificēšanas uzdevumus. Darba apjoms - 66. lpp., 9 tabulas, 20 attēli, 4 pielikumi un pieminēti 12 informācijas avoti.
Atslēgas vārdi Ekspertu sistēmas, OTRS, Service Desk, ITIL, uz analoģijām balstīta spriešana
Atslēgas vārdi angļu valodā Expert Systems, OTRS, SErvice Desk, ITIL, Case-Based Reasoning
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 18.06.2012 21:26:32