Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Automation and Computer Engineering |
Title in original language |
Eksperta sistēmas pielietojums laikā kritisko biznesa procesa automatizācijā |
Title in English |
Time-critical Business Process Automation with Expert System |
Department |
Viedo datortehnoloģiju institūts |
Scientific advisor |
DV pr.gr. doc. I. Markoviča |
Reviewer |
|
Abstract |
Bakalaura darba ietvaros tika aplūkota iespēja automatizēt pēc ITIL standartiem izveidotu Service Desk lietojumu, pielietojot uz zināšanām balstītas metodes. Tika veikta atvērta koda Service Desk OTRS::ITSM izpēte un tā pielāgošana automatizētai Incidentu Pārvaldībai. Tika dots vispārīgs OTRS platformas raksturojums un Incidenta dzīves cikla apraksts, pielietojot doto Service Desk sistēmu. Tika izstrādāti 3 moduļi, kas nodrošina Incidentu automātisku klasifikāciju, Prioritizāciju un uzdevuma nozīmējumu. Gala darba ietvaros tika veikts ieskats produkcijas likumu ekspertu sistēmās, uz Analoģijām bāzētajā spriešanas pieejā un SQL valodas pielietojumu, veicot klasificēšanas uzdevumus.
Darba apjoms - 66. lpp., 9 tabulas, 20 attēli, 4 pielikumi un pieminēti 12 informācijas avoti. |
Keywords |
Ekspertu sistēmas, OTRS, Service Desk, ITIL, uz analoģijām balstīta spriešana |
Keywords in English |
Expert Systems, OTRS, SErvice Desk, ITIL, Case-Based Reasoning |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
18.06.2012 21:26:32 |