Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve |
Nosaukums |
"Automobiļa piekares sistēmas elementu projektēšana un aprēķini" |
Nosaukums angļu valodā |
"Design and Calculation of Car Suspension System Elements" |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
profesors Aleksandrs Januševskis |
Recenzents |
profesors Vladimirs Gonca |
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Darbs veidots kā nobeiguma darbs bakalaura akadēmiskajām studijām RTU Mehānikas institūta Transporta un mašīnzinību fakultātē.
Darbs tiek veltīts automobiļa piekares elementu projektēšanai un aprēķiniem. Darba teorētiskajā daļā apskatīti balstiekārtu sistēmu veidi un to elementu funkcijas. Praktiskajā daļā izveidoti virtuālie piekares elementu modeļi, izmantojot datorprogrammu Solidworks. Veikti datorizētie modeļu aprēķini. Apkopoti iegūto simulāciju rezultāti, tie analizēti, un veikta sākotnējo modeļu optimizācija. Iegūta jauna elementu konstrukcija, salīdzināta ar iepriekšējo, veicot atkārtotas simulācijas un analizējot visu modeļu konfigurāciju rezultātus. Izveidoti secinājumi par optimizācijas ieguvumiem, kā arī datorizēto projektēšanas un aprēķinu nozīmi piekares elementu izstrādē.
Darba autors Oskars Ozoliņš. Darbs sastāv no ievada, galvenajām sadaļām, secinājumiem un izmantotās literatūras.
Darbā: 73 lpp. teksts, 43 attēli, 6 tabulas un 25 nosaukumu informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
Automobiļa piekares sistēmas elementu projektēšana un aprēķini |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Design and Calculation of Car Suspension System Elements |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.06.2012 13:10:56 |