Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve
Nosaukums "Automobiļa piekares sistēmas elementu projektēšana un aprēķini"
Nosaukums angļu valodā "Design and Calculation of Car Suspension System Elements"
Struktūrvienība 31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte
Darba vadītājs profesors Aleksandrs Januševskis
Recenzents profesors Vladimirs Gonca
Anotācija ANOTĀCIJA Darbs veidots kā nobeiguma darbs bakalaura akadēmiskajām studijām RTU Mehānikas institūta Transporta un mašīnzinību fakultātē. Darbs tiek veltīts automobiļa piekares elementu projektēšanai un aprēķiniem. Darba teorētiskajā daļā apskatīti balstiekārtu sistēmu veidi un to elementu funkcijas. Praktiskajā daļā izveidoti virtuālie piekares elementu modeļi, izmantojot datorprogrammu Solidworks. Veikti datorizētie modeļu aprēķini. Apkopoti iegūto simulāciju rezultāti, tie analizēti, un veikta sākotnējo modeļu optimizācija. Iegūta jauna elementu konstrukcija, salīdzināta ar iepriekšējo, veicot atkārtotas simulācijas un analizējot visu modeļu konfigurāciju rezultātus. Izveidoti secinājumi par optimizācijas ieguvumiem, kā arī datorizēto projektēšanas un aprēķinu nozīmi piekares elementu izstrādē. Darba autors Oskars Ozoliņš. Darbs sastāv no ievada, galvenajām sadaļām, secinājumiem un izmantotās literatūras. Darbā: 73 lpp. teksts, 43 attēli, 6 tabulas un 25 nosaukumu informācijas avoti.
Atslēgas vārdi Automobiļa piekares sistēmas elementu projektēšana un aprēķini
Atslēgas vārdi angļu valodā Design and Calculation of Car Suspension System Elements
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 13.06.2012 13:10:56