Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums 3D tēla izstrāde un animēšana Autodesk Maya vidē
Nosaukums angļu valodā 3D Character Modeling and Animation in Autodesk Maya
Struktūrvienība 12600 Viedo datortehnoloģiju institūts
Darba vadītājs AADG pr.gr. lab. M. Kovaļovs
Recenzents
Anotācija Bakalaura darba atskaites mērķis ir attēlot veiktā bakalaura darba izveidi. Bakalaura darba tēma ir 3D tēla izstrāde un animācija Autodesk Maya vidē. Izvēlētā tēma tiek raksturota gan no teorētiskās puses, aprakstot pielietoto programmatūru, gan parāda darba veikšanas secību un pielietotās metodes tā realizēšanai. Tiek paskaidroti vairāki modelēšanas veidi, no kuriem viens tiek pielietots darba izstrādē. Tāpat tiek apskatītas dažādas animēšanas iespējas, izvērtējot to efektivitāti attiecībā pret datoranimāciju. Ņemot vērā, ka datoranimācija ir pēctecis ar roku zīmētai animācijai, tiek apskatīti vairāki animēšanas principi, kas attiecas uz daždažādiem animācijas veidiem. Balstoties uz izvēlētajām realizācijas metodēm, tiek izveidots trīsdimensiju tēls, kura izveides paņēmieni ir sīki paskaidroti. Tam tiek izveidota kaulu un locītavu sistēma ar kontrolējošiem elementiem, kuri spēj ietekmēt modelēto tēlu. Manipulējot ar izstrādātajiem kontrolieriem tiek panākta animācijas veidošana. Darbā ir 53 lpp teksts, 34 attēli un 15 nosaukumu informācijas avoti.
Atslēgas vārdi Autodesk Maya, modelēšana, animēšana
Atslēgas vārdi angļu valodā Autodesk Maya, modeling animation
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 11.06.2012 09:07:31