Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
3D tēla izstrāde un animēšana Autodesk Maya vidē |
Nosaukums angļu valodā |
3D Character Modeling and Animation in Autodesk Maya |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
AADG pr.gr. lab. M. Kovaļovs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba atskaites mērķis ir attēlot veiktā bakalaura darba izveidi. Bakalaura darba tēma ir 3D tēla izstrāde un animācija Autodesk Maya vidē. Izvēlētā tēma tiek raksturota gan no teorētiskās puses, aprakstot pielietoto programmatūru, gan parāda darba veikšanas secību un pielietotās metodes tā realizēšanai.
Tiek paskaidroti vairāki modelēšanas veidi, no kuriem viens tiek pielietots darba izstrādē. Tāpat tiek apskatītas dažādas animēšanas iespējas, izvērtējot to efektivitāti attiecībā pret datoranimāciju. Ņemot vērā, ka datoranimācija ir pēctecis ar roku zīmētai animācijai, tiek apskatīti vairāki animēšanas principi, kas attiecas uz daždažādiem animācijas veidiem. Balstoties uz izvēlētajām realizācijas metodēm, tiek izveidots trīsdimensiju tēls, kura izveides paņēmieni ir sīki paskaidroti. Tam tiek izveidota kaulu un locītavu sistēma ar kontrolējošiem elementiem, kuri spēj ietekmēt modelēto tēlu. Manipulējot ar izstrādātajiem kontrolieriem tiek panākta animācijas veidošana.
Darbā ir 53 lpp teksts, 34 attēli un 15 nosaukumu informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
Autodesk Maya, modelēšana, animēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Autodesk Maya, modeling animation |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
11.06.2012 09:07:31 |