Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language 3D tēla izstrāde un animēšana Autodesk Maya vidē
Title in English 3D Character Modeling and Animation in Autodesk Maya
Department Viedo datortehnoloģiju institūts
Scientific advisor AADG pr.gr. lab. M. Kovaļovs
Reviewer
Abstract Bakalaura darba atskaites mērķis ir attēlot veiktā bakalaura darba izveidi. Bakalaura darba tēma ir 3D tēla izstrāde un animācija Autodesk Maya vidē. Izvēlētā tēma tiek raksturota gan no teorētiskās puses, aprakstot pielietoto programmatūru, gan parāda darba veikšanas secību un pielietotās metodes tā realizēšanai. Tiek paskaidroti vairāki modelēšanas veidi, no kuriem viens tiek pielietots darba izstrādē. Tāpat tiek apskatītas dažādas animēšanas iespējas, izvērtējot to efektivitāti attiecībā pret datoranimāciju. Ņemot vērā, ka datoranimācija ir pēctecis ar roku zīmētai animācijai, tiek apskatīti vairāki animēšanas principi, kas attiecas uz daždažādiem animācijas veidiem. Balstoties uz izvēlētajām realizācijas metodēm, tiek izveidots trīsdimensiju tēls, kura izveides paņēmieni ir sīki paskaidroti. Tam tiek izveidota kaulu un locītavu sistēma ar kontrolējošiem elementiem, kuri spēj ietekmēt modelēto tēlu. Manipulējot ar izstrādātajiem kontrolieriem tiek panākta animācijas veidošana. Darbā ir 53 lpp teksts, 34 attēli un 15 nosaukumu informācijas avoti.
Keywords Autodesk Maya, modelēšana, animēšana
Keywords in English Autodesk Maya, modeling animation
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 11.06.2012 09:07:31