Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Scēnas veidošana un personāža animācija, izmantojot Autodesk Maya |
Nosaukums angļu valodā |
Scene Creation and Character Animation Using Autodesk Maya |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
AADG pr.gr. lab. M. Kovaļovs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un pielietot praksē trīsdimensiju modelēšanas un animācijas prasmes izmatojot Autodesk Maya 2011 grafikas paketi, kas šobrīd ir viens no vadošajiem produktiem 3D industrijas tirgū. Šī grafikas pakete tiek plaši izmantota multiplikācijā, filmu un spēļu industrijā, reklāmā, arhitektūrā un citās jomās.
Bakalaura darba teorētiskajā daļā ir aprakstīti: produkta vēsture, iespējas un pamat instrumenti. Kā arī ir informācija par līdzīgām programmām un tas salīdzinājums ar Autodesk Maya.
Bakalaura darba praktiska daļa ietver sevī īsas animācijas filmas izveidi, kas ir par dinozauru, kurš staigā ielā, animācijas filmas un institūta logotipa izveides detalizētu aprakstu.
Bakalaura darbā ir 65 lapas, satur 41 attēlu, 1 tabulu, Tika izmantoti 24 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
3D, trīsdimensiju, grafika, Autodesk, Maya, modelēsana, animācija, scēna, personāžs, multiplikācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
3D, graphic, Autodesk, Maya, modeling, animation, scene, character, multiplication |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2012 22:14:30 |