Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums Scēnas veidošana un personāža animācija, izmantojot Autodesk Maya
Nosaukums angļu valodā Scene Creation and Character Animation Using Autodesk Maya
Struktūrvienība 12600 Viedo datortehnoloģiju institūts
Darba vadītājs AADG pr.gr. lab. M. Kovaļovs
Recenzents
Anotācija Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un pielietot praksē trīsdimensiju modelēšanas un animācijas prasmes izmatojot Autodesk Maya 2011 grafikas paketi, kas šobrīd ir viens no vadošajiem produktiem 3D industrijas tirgū. Šī grafikas pakete tiek plaši izmantota multiplikācijā, filmu un spēļu industrijā, reklāmā, arhitektūrā un citās jomās. Bakalaura darba teorētiskajā daļā ir aprakstīti: produkta vēsture, iespējas un pamat instrumenti. Kā arī ir informācija par līdzīgām programmām un tas salīdzinājums ar Autodesk Maya. Bakalaura darba praktiska daļa ietver sevī īsas animācijas filmas izveidi, kas ir par dinozauru, kurš staigā ielā, animācijas filmas un institūta logotipa izveides detalizētu aprakstu. Bakalaura darbā ir 65 lapas, satur 41 attēlu, 1 tabulu, Tika izmantoti 24 literatūras avoti.
Atslēgas vārdi 3D, trīsdimensiju, grafika, Autodesk, Maya, modelēsana, animācija, scēna, personāžs, multiplikācija
Atslēgas vārdi angļu valodā 3D, graphic, Autodesk, Maya, modeling, animation, scene, character, multiplication
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 09.06.2012 22:14:30