Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language Scēnas veidošana un personāža animācija, izmantojot Autodesk Maya
Title in English Scene Creation and Character Animation Using Autodesk Maya
Department Viedo datortehnoloģiju institūts
Scientific advisor AADG pr.gr. lab. M. Kovaļovs
Reviewer
Abstract Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un pielietot praksē trīsdimensiju modelēšanas un animācijas prasmes izmatojot Autodesk Maya 2011 grafikas paketi, kas šobrīd ir viens no vadošajiem produktiem 3D industrijas tirgū. Šī grafikas pakete tiek plaši izmantota multiplikācijā, filmu un spēļu industrijā, reklāmā, arhitektūrā un citās jomās. Bakalaura darba teorētiskajā daļā ir aprakstīti: produkta vēsture, iespējas un pamat instrumenti. Kā arī ir informācija par līdzīgām programmām un tas salīdzinājums ar Autodesk Maya. Bakalaura darba praktiska daļa ietver sevī īsas animācijas filmas izveidi, kas ir par dinozauru, kurš staigā ielā, animācijas filmas un institūta logotipa izveides detalizētu aprakstu. Bakalaura darbā ir 65 lapas, satur 41 attēlu, 1 tabulu, Tika izmantoti 24 literatūras avoti.
Keywords 3D, trīsdimensiju, grafika, Autodesk, Maya, modelēsana, animācija, scēna, personāžs, multiplikācija
Keywords in English 3D, graphic, Autodesk, Maya, modeling, animation, scene, character, multiplication
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 09.06.2012 22:14:30