Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Automation and Computer Engineering |
Title in original language |
Scēnas veidošana un personāža animācija, izmantojot Autodesk Maya |
Title in English |
Scene Creation and Character Animation Using Autodesk Maya |
Department |
Viedo datortehnoloģiju institūts |
Scientific advisor |
AADG pr.gr. lab. M. Kovaļovs |
Reviewer |
|
Abstract |
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un pielietot praksē trīsdimensiju modelēšanas un animācijas prasmes izmatojot Autodesk Maya 2011 grafikas paketi, kas šobrīd ir viens no vadošajiem produktiem 3D industrijas tirgū. Šī grafikas pakete tiek plaši izmantota multiplikācijā, filmu un spēļu industrijā, reklāmā, arhitektūrā un citās jomās.
Bakalaura darba teorētiskajā daļā ir aprakstīti: produkta vēsture, iespējas un pamat instrumenti. Kā arī ir informācija par līdzīgām programmām un tas salīdzinājums ar Autodesk Maya.
Bakalaura darba praktiska daļa ietver sevī īsas animācijas filmas izveidi, kas ir par dinozauru, kurš staigā ielā, animācijas filmas un institūta logotipa izveides detalizētu aprakstu.
Bakalaura darbā ir 65 lapas, satur 41 attēlu, 1 tabulu, Tika izmantoti 24 literatūras avoti. |
Keywords |
3D, trīsdimensiju, grafika, Autodesk, Maya, modelēsana, animācija, scēna, personāžs, multiplikācija |
Keywords in English |
3D, graphic, Autodesk, Maya, modeling, animation, scene, character, multiplication |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
09.06.2012 22:14:30 |