Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Vizuālās tehnoloģijas un 3D izstrādes rīki programmatūras izstrādē
Nosaukums angļu valodā Visual Technologies and 3D Development Tools for Software Development
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs Dr.sc.ing., lekt. J.Bule
Recenzents
Anotācija Bakalaura darbs Vizuālās tehnoloģijas un 3D izstrādes rīki programmatūras izstrādē ir veltīts mūsdienās populārāko vizuālo tehnoloģiju un 3D izstrādes rīki pētīšanai. Balstoties uz iegūtajām zināšanām un rezultātiem, tika izstrādāta 3D spēle un 3D modelis. Ievadā ir definēts darba mērķis un uzdevumi, kā arī parādīta izvēlētās tēmas aktualitāte. Darba otrajā sadaļā ir aprakstītas populāras vizuālas tehnoloģijas un 3D izstrādes rīki, proti, OpenGL, WebGL, DirectX, Adobe Flash. Kā arī ir aplūkoti 3D modelēšanas pamatprincipi un etapi. 3D modelēšanas un spēļu izstrādes programmatūru apskatam tika izvēlētas 3DVIAShape, Art Of Illusion un Autodesk 3ds Max. Darba trešajā sadaļā ir parādīta pētījuma rezultātu lietošana praktisko uzdevumu risināšanai. Tajā ir aplūkots Web-kameras 3D modeļa izstrādes process, izmantojot Autodesk 3ds Max programmatūru. Par otro uzdevumu tika izvēlēta spēles Atrodi atšķirības izveide ar OpenGL tehnoloģiju. Spēlei ir definētas funkcionālās un nefunkcionālās prasības, kā arī parādīta tās kopējā struktūra un dots detalizēts projektējums galvenajām funkcijām. Pēc abu uzdevumu risināšanas tika veikta šo divu izstrādes pieeju analīze. Pielikumā ir iekļauti Web-kameras 3D modeļa izveides rezultāti. Darba pārskats sastāv no 55 lappusēm, 47 attēliem, 2 tabulām, 1 pielikuma un bibliogrāfiskā saraksta ar 40 informācijas avotiem.
Atslēgas vārdi Vizuālās tehnoloģijas un 3D izstrādes rīki
Atslēgas vārdi angļu valodā Visual Technologies and 3D Development Tools
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 09.06.2012 16:15:07