Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Vizuālās tehnoloģijas un 3D izstrādes rīki programmatūras izstrādē |
Nosaukums angļu valodā |
Visual Technologies and 3D Development Tools for Software Development |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.sc.ing., lekt. J.Bule |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darbs Vizuālās tehnoloģijas un 3D izstrādes rīki programmatūras
izstrādē ir veltīts mūsdienās populārāko vizuālo tehnoloģiju un 3D izstrādes rīki
pētīšanai. Balstoties uz iegūtajām zināšanām un rezultātiem, tika izstrādāta 3D spēle
un 3D modelis.
Ievadā ir definēts darba mērķis un uzdevumi, kā arī parādīta izvēlētās tēmas
aktualitāte.
Darba otrajā sadaļā ir aprakstītas populāras vizuālas tehnoloģijas un 3D
izstrādes rīki, proti, OpenGL, WebGL, DirectX, Adobe Flash. Kā arī ir aplūkoti 3D
modelēšanas pamatprincipi un etapi. 3D modelēšanas un spēļu izstrādes
programmatūru apskatam tika izvēlētas 3DVIAShape, Art Of Illusion un Autodesk
3ds Max.
Darba trešajā sadaļā ir parādīta pētījuma rezultātu lietošana praktisko
uzdevumu risināšanai. Tajā ir aplūkots Web-kameras 3D modeļa izstrādes process,
izmantojot Autodesk 3ds Max programmatūru. Par otro uzdevumu tika izvēlēta spēles
Atrodi atšķirības izveide ar OpenGL tehnoloģiju. Spēlei ir definētas funkcionālās
un nefunkcionālās prasības, kā arī parādīta tās kopējā struktūra un dots detalizēts
projektējums galvenajām funkcijām. Pēc abu uzdevumu risināšanas tika veikta šo
divu izstrādes pieeju analīze.
Pielikumā ir iekļauti Web-kameras 3D modeļa izveides rezultāti.
Darba pārskats sastāv no 55 lappusēm, 47 attēliem, 2 tabulām, 1 pielikuma un
bibliogrāfiskā saraksta ar 40 informācijas avotiem. |
Atslēgas vārdi |
Vizuālās tehnoloģijas un 3D izstrādes rīki |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Visual Technologies and 3D Development Tools |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2012 16:15:07 |