Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
Vizuālās tehnoloģijas un 3D izstrādes rīki programmatūras izstrādē |
Title in English |
Visual Technologies and 3D Development Tools for Software Development |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Dr.sc.ing., lekt. J.Bule |
Reviewer |
|
Abstract |
Bakalaura darbs Vizuālās tehnoloģijas un 3D izstrādes rīki programmatūras
izstrādē ir veltīts mūsdienās populārāko vizuālo tehnoloģiju un 3D izstrādes rīki
pētīšanai. Balstoties uz iegūtajām zināšanām un rezultātiem, tika izstrādāta 3D spēle
un 3D modelis.
Ievadā ir definēts darba mērķis un uzdevumi, kā arī parādīta izvēlētās tēmas
aktualitāte.
Darba otrajā sadaļā ir aprakstītas populāras vizuālas tehnoloģijas un 3D
izstrādes rīki, proti, OpenGL, WebGL, DirectX, Adobe Flash. Kā arī ir aplūkoti 3D
modelēšanas pamatprincipi un etapi. 3D modelēšanas un spēļu izstrādes
programmatūru apskatam tika izvēlētas 3DVIAShape, Art Of Illusion un Autodesk
3ds Max.
Darba trešajā sadaļā ir parādīta pētījuma rezultātu lietošana praktisko
uzdevumu risināšanai. Tajā ir aplūkots Web-kameras 3D modeļa izstrādes process,
izmantojot Autodesk 3ds Max programmatūru. Par otro uzdevumu tika izvēlēta spēles
Atrodi atšķirības izveide ar OpenGL tehnoloģiju. Spēlei ir definētas funkcionālās
un nefunkcionālās prasības, kā arī parādīta tās kopējā struktūra un dots detalizēts
projektējums galvenajām funkcijām. Pēc abu uzdevumu risināšanas tika veikta šo
divu izstrādes pieeju analīze.
Pielikumā ir iekļauti Web-kameras 3D modeļa izveides rezultāti.
Darba pārskats sastāv no 55 lappusēm, 47 attēliem, 2 tabulām, 1 pielikuma un
bibliogrāfiskā saraksta ar 40 informācijas avotiem. |
Keywords |
Vizuālās tehnoloģijas un 3D izstrādes rīki |
Keywords in English |
Visual Technologies and 3D Development Tools |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
09.06.2012 16:15:07 |