Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
OpenGL bibliotēkas izmantošana 3D spēļu veidošanai |
Nosaukums angļu valodā |
OpenGL Library Usage in 3D Game Creation |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
AADG pr.g. prof. A. Glazs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Darbā ir aprakstīti 3D spēļu žanri, ka arī tika apskatīti eksistējošie 3D labirintu spēles, un pēc to analīzes tika formulēti darba uzdevumi. Darbā tika apskatīti 3D spēļu veidošanas principi izmantojot OpenGL un eksistējošie ceļu meklēšanas algoritmi.
Darbā tika aprakstītas prasības spēlei 3D labirints un tika piedāvāti divi algoritmi automātiskai un manuālai 3D labirinta spēlei.
Praktiskā darba daļā tika izstrādāta un realizēta lietojumprogramma (3D spēle labirints), tika aprakstīti programmas darbības pārbaudes eksperimentu rezultāti, ka ari tika veikta iegūto rezultātu analīze.
Pielikumā ir darba izmantojamo saīsinājumu apraksts, .ase formāta apraksts, kas tika izmantots 3D spēles veidošanas procesa, lietotāja instrukcija, kas var palīdzēt lietotājām darbā ar izveidoto lietojumprogrammu un izveidotas lietojumprogrammas nozīmīgāko daļu pirmkodi.
Darbā: 126 lpp. teksts, 109 attēli, 3 tabulas, 4 pielikumi un 27 nosaukumu informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
Opengl, 3D, programma, algoritms, spēle, labirints |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Opengl, 3D, program, algorithm, game, maze |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
11.06.2012 11:10:30 |