Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language OpenGL bibliotēkas izmantošana 3D spēļu veidošanai
Title in English OpenGL Library Usage in 3D Game Creation
Department Viedo datortehnoloģiju institūts
Scientific advisor AADG pr.g. prof. A. Glazs
Reviewer
Abstract Darbā ir aprakstīti 3D spēļu žanri, ka arī tika apskatīti eksistējošie 3D labirintu spēles, un pēc to analīzes tika formulēti darba uzdevumi. Darbā tika apskatīti 3D spēļu veidošanas principi izmantojot OpenGL un eksistējošie ceļu meklēšanas algoritmi. Darbā tika aprakstītas prasības spēlei 3D labirints un tika piedāvāti divi algoritmi automātiskai un manuālai 3D labirinta spēlei. Praktiskā darba daļā tika izstrādāta un realizēta lietojumprogramma (3D spēle labirints), tika aprakstīti programmas darbības pārbaudes eksperimentu rezultāti, ka ari tika veikta iegūto rezultātu analīze. Pielikumā ir darba izmantojamo saīsinājumu apraksts, .ase formāta apraksts, kas tika izmantots 3D spēles veidošanas procesa, lietotāja instrukcija, kas var palīdzēt lietotājām darbā ar izveidoto lietojumprogrammu un izveidotas lietojumprogrammas nozīmīgāko daļu pirmkodi. Darbā: 126 lpp. teksts, 109 attēli, 3 tabulas, 4 pielikumi un 27 nosaukumu informācijas avoti.
Keywords Opengl, 3D, programma, algoritms, spēle, labirints
Keywords in English Opengl, 3D, program, algorithm, game, maze
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 11.06.2012 11:10:30