Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Objekta atrašana 3D scēnā |
Nosaukums angļu valodā |
Object"s Recognition in 3D Scene |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
AADG pr.g. prof. A. Glazs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Maģistra darbā tiek apskatīts objektu atrašanas princips trīsdimensiju scēnā pēc uzdotiem kritērijiem. Mērķa sasniegšanai tika izstrādāti objektu atrašanas algoritmi pēc uzdotiem kritērijiem.
Darba ietvaros tiek apskatīti scēnu apraksta veidi, dažādi segmentācijas un tēlu atpazīšanas eksistējošas metodes un algoritmi, ka arī to salīdzinošā analīze. Tiek aprakstīti OpenGL grafiskās bibliotēkas būtiskie momenti: primitīvu veidošana, scēnas vizualizēšana, projekcijas, teksturēšanas veidi.
Teorētiskajā daļā tiek aprakstīti piedāvātu algoritmu izstrādes etapi.
Praktiskajā daļā tiek aplūkoti: virtuālās scēnas veidošanas process, scēnas teksturēšana, kameras un objektu sadursmju noteikšana, objekta atrašana scēnā.
Pielikumos tiek doti: izmantotie saīsinājumi, lietotāja instrukcija, objektu atpazīšanas programmas rezultāti, .3Ds formāta struktūra, programmas pirmkods.
Darbs sastāv no ievada, 5 nodaļām, rezultātu analīzes, secinājumiem, 135 lpp. teksta, 88 attēli, 8 tabulas, 5 pielikumi, 31 nosaukums informācijas avotu. |
Atslēgas vārdi |
Atpazīšana, segmentācija, scēnas analīze, OpenGL |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Recognition, segmentation, scene"s analyse, OpenGL |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.06.2012 21:16:44 |