Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums Objekta atrašana 3D scēnā
Nosaukums angļu valodā Object"s Recognition in 3D Scene
Struktūrvienība 12600 Viedo datortehnoloģiju institūts
Darba vadītājs AADG pr.g. prof. A. Glazs
Recenzents
Anotācija Maģistra darbā tiek apskatīts objektu atrašanas princips trīsdimensiju scēnā pēc uzdotiem kritērijiem. Mērķa sasniegšanai tika izstrādāti objektu atrašanas algoritmi pēc uzdotiem kritērijiem. Darba ietvaros tiek apskatīti scēnu apraksta veidi, dažādi segmentācijas un tēlu atpazīšanas eksistējošas metodes un algoritmi, ka arī to salīdzinošā analīze. Tiek aprakstīti OpenGL grafiskās bibliotēkas būtiskie momenti: primitīvu veidošana, scēnas vizualizēšana, projekcijas, teksturēšanas veidi. Teorētiskajā daļā tiek aprakstīti piedāvātu algoritmu izstrādes etapi. Praktiskajā daļā tiek aplūkoti: virtuālās scēnas veidošanas process, scēnas teksturēšana, kameras un objektu sadursmju noteikšana, objekta atrašana scēnā. Pielikumos tiek doti: izmantotie saīsinājumi, lietotāja instrukcija, objektu atpazīšanas programmas rezultāti, .3Ds formāta struktūra, programmas pirmkods. Darbs sastāv no ievada, 5 nodaļām, rezultātu analīzes, secinājumiem, 135 lpp. teksta, 88 attēli, 8 tabulas, 5 pielikumi, 31 nosaukums informācijas avotu.
Atslēgas vārdi Atpazīšana, segmentācija, scēnas analīze, OpenGL
Atslēgas vārdi angļu valodā Recognition, segmentation, scene"s analyse, OpenGL
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 08.06.2012 21:16:44