Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language Objekta atrašana 3D scēnā
Title in English Object"s Recognition in 3D Scene
Department Viedo datortehnoloģiju institūts
Scientific advisor AADG pr.g. prof. A. Glazs
Reviewer
Abstract Maģistra darbā tiek apskatīts objektu atrašanas princips trīsdimensiju scēnā pēc uzdotiem kritērijiem. Mērķa sasniegšanai tika izstrādāti objektu atrašanas algoritmi pēc uzdotiem kritērijiem. Darba ietvaros tiek apskatīti scēnu apraksta veidi, dažādi segmentācijas un tēlu atpazīšanas eksistējošas metodes un algoritmi, ka arī to salīdzinošā analīze. Tiek aprakstīti OpenGL grafiskās bibliotēkas būtiskie momenti: primitīvu veidošana, scēnas vizualizēšana, projekcijas, teksturēšanas veidi. Teorētiskajā daļā tiek aprakstīti piedāvātu algoritmu izstrādes etapi. Praktiskajā daļā tiek aplūkoti: virtuālās scēnas veidošanas process, scēnas teksturēšana, kameras un objektu sadursmju noteikšana, objekta atrašana scēnā. Pielikumos tiek doti: izmantotie saīsinājumi, lietotāja instrukcija, objektu atpazīšanas programmas rezultāti, .3Ds formāta struktūra, programmas pirmkods. Darbs sastāv no ievada, 5 nodaļām, rezultātu analīzes, secinājumiem, 135 lpp. teksta, 88 attēli, 8 tabulas, 5 pielikumi, 31 nosaukums informācijas avotu.
Keywords Atpazīšana, segmentācija, scēnas analīze, OpenGL
Keywords in English Recognition, segmentation, scene"s analyse, OpenGL
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 08.06.2012 21:16:44