Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Automation and Computer Engineering |
Title in original language |
Objekta atrašana 3D scēnā |
Title in English |
Object"s Recognition in 3D Scene |
Department |
Viedo datortehnoloģiju institūts |
Scientific advisor |
AADG pr.g. prof. A. Glazs |
Reviewer |
|
Abstract |
Maģistra darbā tiek apskatīts objektu atrašanas princips trīsdimensiju scēnā pēc uzdotiem kritērijiem. Mērķa sasniegšanai tika izstrādāti objektu atrašanas algoritmi pēc uzdotiem kritērijiem.
Darba ietvaros tiek apskatīti scēnu apraksta veidi, dažādi segmentācijas un tēlu atpazīšanas eksistējošas metodes un algoritmi, ka arī to salīdzinošā analīze. Tiek aprakstīti OpenGL grafiskās bibliotēkas būtiskie momenti: primitīvu veidošana, scēnas vizualizēšana, projekcijas, teksturēšanas veidi.
Teorētiskajā daļā tiek aprakstīti piedāvātu algoritmu izstrādes etapi.
Praktiskajā daļā tiek aplūkoti: virtuālās scēnas veidošanas process, scēnas teksturēšana, kameras un objektu sadursmju noteikšana, objekta atrašana scēnā.
Pielikumos tiek doti: izmantotie saīsinājumi, lietotāja instrukcija, objektu atpazīšanas programmas rezultāti, .3Ds formāta struktūra, programmas pirmkods.
Darbs sastāv no ievada, 5 nodaļām, rezultātu analīzes, secinājumiem, 135 lpp. teksta, 88 attēli, 8 tabulas, 5 pielikumi, 31 nosaukums informācijas avotu. |
Keywords |
Atpazīšana, segmentācija, scēnas analīze, OpenGL |
Keywords in English |
Recognition, segmentation, scene"s analyse, OpenGL |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
08.06.2012 21:16:44 |