Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
„Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā” |
Nosaukums angļu valodā |
„Marketing communication system in a company” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec., lekt I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. B.Levina |
Anotācija |
Bakalaura darba autore: Svetlana Vasiļuka.
Bakalaura darba zinātniskā vadītāja: Mg.oec., lektore Ieva Andersone.
Bakalaura darba tēma: „Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā”.
Bakalaura darba apjoms: 58 lappusēs, tajā iekļauts 1 attēls, 9 tabulas.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Kotlers, F. Mārketinga pamati; Niedrītis, J. Mārketings. 3.pārstrādātais papildinātais izdevums; Praude,V., Belčikovs,J. Mārketings.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: bakalaura darba rezultātā tika izplānots SIA „NATALI.LV” mārketinga komunikāciju budžets, tika izteikti secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma darbības uzlabošanai.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais saraksts: Vasiļuka S. Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmuma: Bakalaura darbs/Zināt.vadītājā Andersone.I. – Datorsalikums. – Rīga: RTU, 2012. – 58.lpp |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmuma |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing communication system in a company |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2012 22:57:53 |