Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pakalpojumu uzņēmuma darbības attīstības projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Services company"s performance development project |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec.,asoc.prof.I.Voronova |
Recenzents |
Dr.oec.,prof.V.Nešpors |
Anotācija |
Darba nosaukums ir Pakalpojumu uzņēmuma darbības attīstības projekts. Darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus SIA Reskol darbības attīstībai tūrisma jomā.
Darbs koncentrējas uz uzņēmuma darbību tieši tūrisma jomā. Darbā tiek analizēta SIA Reskol darbība no 2008. līdz 2012. gada sākumam, ietverot uzņēmuma vēsturi, darbības aprakstu, iekšējās, ārējās vides un SVID analīzi, kā arī uzņēmuma finanšu analīzi. No analīzes datiem (analītiskā daļa) tiek izdarīti secinājumi par uzņēmuma darbību, izvirzot atbilstošus priekšlikumus uzņēmuma attīstībai. Projekta daļā uzņēmumam tiek izstrādāti trīs priekšlikumi stratēģijas izstrāde, jaunu braucienu izstrāde un pakalpojumu pārdošanas kanālu pilnveidošana. To pamatošanai tiek izmantota potenciālo klientu aptauja, salīdzinot to ar līdzšinējās darbības rezultātos iegūtajiem datiem, veicot prognozes par darbības uzlabošanos ieviesto pasākumu rezultātā. Darba tehnoloģiskajā daļā aprakstīta anketas izstrāde un analīze, un tūrisma pakalpojumu mājas lapas pilnveidošana, darba un dabas aizsardzības daļā riski, ar kādiem saskaras tūristu grupa un tās vadītājs, līdz ar to arī uzņēmums, un kā šos riskus mazināt. Nobeigumā apkopoti būtiskākie darba gaitā iegūtie secinājumi un priekšlikumi darbības attīstībai nākotnē. Darba grafiskajā daļā apskatāmi darba daļas papildinoši ilustratīvi materiāli.
Darbā ietilpst: 79 lappuses, 23 tabulas, 25 attēli, 11 formulas, 23 pielikumi un 18 attēli grafiskajā daļā. Bibliogrāfiskais saraksts sastāv no 32 informācijas avotiem. |
Atslēgas vārdi |
pakalpojumi, tūrisms, stratēģija, pārdošanas kanāli, tūrisma maršruti |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
services, tourism, strategy, promotion channels, tourism routes |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2012 15:25:59 |