Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pakalpojumu uzņēmuma darbības attīstības projekts |
Title in English |
Services company"s performance development project |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec.,asoc.prof.I.Voronova |
Reviewer |
Dr.oec.,prof.V.Nešpors |
Abstract |
Darba nosaukums ir Pakalpojumu uzņēmuma darbības attīstības projekts. Darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus SIA Reskol darbības attīstībai tūrisma jomā.
Darbs koncentrējas uz uzņēmuma darbību tieši tūrisma jomā. Darbā tiek analizēta SIA Reskol darbība no 2008. līdz 2012. gada sākumam, ietverot uzņēmuma vēsturi, darbības aprakstu, iekšējās, ārējās vides un SVID analīzi, kā arī uzņēmuma finanšu analīzi. No analīzes datiem (analītiskā daļa) tiek izdarīti secinājumi par uzņēmuma darbību, izvirzot atbilstošus priekšlikumus uzņēmuma attīstībai. Projekta daļā uzņēmumam tiek izstrādāti trīs priekšlikumi stratēģijas izstrāde, jaunu braucienu izstrāde un pakalpojumu pārdošanas kanālu pilnveidošana. To pamatošanai tiek izmantota potenciālo klientu aptauja, salīdzinot to ar līdzšinējās darbības rezultātos iegūtajiem datiem, veicot prognozes par darbības uzlabošanos ieviesto pasākumu rezultātā. Darba tehnoloģiskajā daļā aprakstīta anketas izstrāde un analīze, un tūrisma pakalpojumu mājas lapas pilnveidošana, darba un dabas aizsardzības daļā riski, ar kādiem saskaras tūristu grupa un tās vadītājs, līdz ar to arī uzņēmums, un kā šos riskus mazināt. Nobeigumā apkopoti būtiskākie darba gaitā iegūtie secinājumi un priekšlikumi darbības attīstībai nākotnē. Darba grafiskajā daļā apskatāmi darba daļas papildinoši ilustratīvi materiāli.
Darbā ietilpst: 79 lappuses, 23 tabulas, 25 attēli, 11 formulas, 23 pielikumi un 18 attēli grafiskajā daļā. Bibliogrāfiskais saraksts sastāv no 32 informācijas avotiem. |
Keywords |
pakalpojumi, tūrisms, stratēģija, pārdošanas kanāli, tūrisma maršruti |
Keywords in English |
services, tourism, strategy, promotion channels, tourism routes |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
01.06.2012 15:25:59 |