Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
SIA "Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris" mārketinga darbības pilnveidošanas projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project for improving marketing activities at "Mikhail Chekhov Riga Russian Theatre" Ltd |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.habil.oec.,prof.A.Magidenko |
Recenzents |
Dr.oec.,prof.E.Gaile-Sarkane |
Anotācija |
Diplomprojekta temats ir VSIA Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris mārketinga darbības pilnveidošanas projekts. Diplomprojekta mērķis ir izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošanai.
Diplomprojekts sastāv no 5 daļām, tā kopējais apjoms ir 62 lapas.
Analītiskajā daļa autore aprakstā uzņēmuma raksurojumu, analīzē bilances un gada pārskatu, izmantojot vertikālo un horizontālo analīzi un aprēķināja likviditātes un maksātspējas rādītājus. Šajā daļā tiek konstatētas problēmas, kas ir saistītas ar uzņēmuma peļņas gūšanu, kuram autore izstrādājā trīs priekšlikumus pakalpojuma realizācijas veicināšanu, intereneta reklāmas pilnveidošanu un jauna pakalpojuma veida izstrādi.
Projekta daļā tiek piedāvāti mārketinga darbības pilnveidošanas pāsakumi un tiek sniegts to ekonomiskais pamatojums.
Tehnoloģiskajā daļā tiek paradītā neto apgrozījuma prognoze, izmantojot programmu Microsoft Office Excel.
Darba un daba aizsardzības daļā tiek veikts uzņēmuma esošās darba aizsardības sistēmas apraksts un tiek piedāvātās atsevišķu amatu darba vietas apstākļu uzlabošanas iespējas.
Grafiskajā daļā tiek iekļauti attēli, kas tiek izveidotas diplomprojekta izstrādāšanas gaitā.
Diplomprojektā tiek izmantota vispārējā un speciālā literatūra, internet resursi un VSIA Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris nepieciešama dokumentācija. |
Atslēgas vārdi |
mārketings, projekts |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.06.2012 15:41:11 |