Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
SIA "Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris" mārketinga darbības pilnveidošanas projekts |
Title in English |
Project for improving marketing activities at "Mikhail Chekhov Riga Russian Theatre" Ltd |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.habil.oec.,prof.A.Magidenko |
Reviewer |
Dr.oec.,prof.E.Gaile-Sarkane |
Abstract |
Diplomprojekta temats ir VSIA Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris mārketinga darbības pilnveidošanas projekts. Diplomprojekta mērķis ir izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošanai.
Diplomprojekts sastāv no 5 daļām, tā kopējais apjoms ir 62 lapas.
Analītiskajā daļa autore aprakstā uzņēmuma raksurojumu, analīzē bilances un gada pārskatu, izmantojot vertikālo un horizontālo analīzi un aprēķināja likviditātes un maksātspējas rādītājus. Šajā daļā tiek konstatētas problēmas, kas ir saistītas ar uzņēmuma peļņas gūšanu, kuram autore izstrādājā trīs priekšlikumus pakalpojuma realizācijas veicināšanu, intereneta reklāmas pilnveidošanu un jauna pakalpojuma veida izstrādi.
Projekta daļā tiek piedāvāti mārketinga darbības pilnveidošanas pāsakumi un tiek sniegts to ekonomiskais pamatojums.
Tehnoloģiskajā daļā tiek paradītā neto apgrozījuma prognoze, izmantojot programmu Microsoft Office Excel.
Darba un daba aizsardzības daļā tiek veikts uzņēmuma esošās darba aizsardības sistēmas apraksts un tiek piedāvātās atsevišķu amatu darba vietas apstākļu uzlabošanas iespējas.
Grafiskajā daļā tiek iekļauti attēli, kas tiek izveidotas diplomprojekta izstrādāšanas gaitā.
Diplomprojektā tiek izmantota vispārējā un speciālā literatūra, internet resursi un VSIA Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris nepieciešama dokumentācija. |
Keywords |
mārketings, projekts |
Keywords in English |
marketing |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
04.06.2012 15:41:11 |