Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Informācijas sistēmu pilnveidošana uzņēmējdarbības efektivitātes paaugstināšanai |
Nosaukums angļu valodā |
Information system development for increasing business |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec.,doc.K.Kozlovskis |
Recenzents |
Dr.oec.,asoc.prof.I.Voronova |
Anotācija |
Diplomprojekta tēma Informācijas sistēmu pilnveidošana uzņēmējdarbības efektivitātes paaugstināšanai. Diplomprojekta pētāmais objekts ir aviokompānijas AirBaltic zvanu centra darbība un izmantojamās informācijas sistēmas.
Projekts ir izstrādāts latviešu valodā un sastāv no piecām daļām. Analītiskajā daļā tiek izprasta teorija par informācijas sistēmām, un izpētīta un analizēta zvanu centra darbība un statistiskā informācija, no dažādiem aspektiem. Analītiskajā daļā tiek konstatētas zvanu centra problēmas un to risināšanas priekšlikumi. Projektu aprēķinu daļā risināti priekšlikumi zvanu centra darbības efektivitātes paaugstināšanai nodrošinot darbiniekiem zvanu apkalpošanu no mājām, ieviešot automātisko zvanu atbildētāju un pilnveidojot esošas informācijas sistēmas. Tehnoloģiskajā daļā tiek prognozēti zvanu centra darba apjomi nākamajam periodam ar ticamības intervālu 95%. Darba un dabas aizsardzības daļā tiek noteikti darba vides riski un veikta risku pakāpes samazināšana, lai darbiniekiem tiktu nodrošināta droša darba vide. Grafiskajā daļā tiek apkopoti attēli un grafiki, kuri tiks rādīti diplomprojekta aizstāvēšanā.
Darba kopējais apjoms ir 69 lappuses, kas ietver sevī 22 tabulas, 36 attēlus un 26 izmantotās literatūras avotus. |
Atslēgas vārdi |
Informācijas sistēmas, efektivitāte |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Information systems, efficiency |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2012 09:00:25 |