Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Reklāmas pasākumu plānošana ražošanas uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Planning promotional activities in a manufacturing enterprise |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec.,lekt.I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec.D.Ščeulovs |
Anotācija |
Bakalaura darba autore: Anitra Kuzmina
Bakalaura darba zinātniskā vadītāja: RTU lektore, Mg.oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: „Reklāmas pasākumu plānošana AS “Preiļu siers” ”
Bakalaura darba apjoms: 69 lpp., 13 tabulas., 13 attēli.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: 43 literatūras un elektronisko resursu avoti, no kuriem 12 grāmatas ir latviešu valodā, 8 angļu valodā un 7 krievu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darbā sniegts ieskats reklāmas vēsturē, izanalizēta reklāmas nozīme uzņēmuma darbībā, izstrādāti iespējamie reklāmas pasākumi AS „Preiļu siers” un aprēķinātas to izmaksas. Darbā izzināti dažādi viedokļi par mediju vides iedarbību uz reklāmas mērķauditoriju.
Bakalaura darba pētījumā secināts, ka reklāmas pasākumu plānošanā ir svarīgi noteikt reklāmas mērķi, aprēķināt, cik daudz uzņēmums var tērēt reklāmai. Balstoties uz mērķi, atvēlētajiem naudas līdzekļiem un jaunākajiem pētījumiem par mediju vides ietekmi uz mērķauditoriju, reklāmas pasākumi tiek izplānoti vienam gadam.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Kuzmina A. Reklāmas pasākumu plānošana AS „Preiļu siers”: Bakalaura darbs / Zinātn.vadītāja Andersone I. – Datorsalikums. – Rīga: RTU, 2012. – 69 lpp. |
Atslēgas vārdi |
reklāma, ražošanas uzņēmums |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
promotion, manufacturing enterprise |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2012 15:09:31 |