Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Reklāmas pasākumu plānošana ražošanas uzņēmumā |
Title in English |
Planning promotional activities in a manufacturing enterprise |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Mg.oec.,lekt.I.Andersone |
Reviewer |
Mg.oec.D.Ščeulovs |
Abstract |
Bakalaura darba autore: Anitra Kuzmina
Bakalaura darba zinātniskā vadītāja: RTU lektore, Mg.oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: „Reklāmas pasākumu plānošana AS “Preiļu siers” ”
Bakalaura darba apjoms: 69 lpp., 13 tabulas., 13 attēli.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: 43 literatūras un elektronisko resursu avoti, no kuriem 12 grāmatas ir latviešu valodā, 8 angļu valodā un 7 krievu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darbā sniegts ieskats reklāmas vēsturē, izanalizēta reklāmas nozīme uzņēmuma darbībā, izstrādāti iespējamie reklāmas pasākumi AS „Preiļu siers” un aprēķinātas to izmaksas. Darbā izzināti dažādi viedokļi par mediju vides iedarbību uz reklāmas mērķauditoriju.
Bakalaura darba pētījumā secināts, ka reklāmas pasākumu plānošanā ir svarīgi noteikt reklāmas mērķi, aprēķināt, cik daudz uzņēmums var tērēt reklāmai. Balstoties uz mērķi, atvēlētajiem naudas līdzekļiem un jaunākajiem pētījumiem par mediju vides ietekmi uz mērķauditoriju, reklāmas pasākumi tiek izplānoti vienam gadam.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Kuzmina A. Reklāmas pasākumu plānošana AS „Preiļu siers”: Bakalaura darbs / Zinātn.vadītāja Andersone I. – Datorsalikums. – Rīga: RTU, 2012. – 69 lpp. |
Keywords |
reklāma, ražošanas uzņēmums |
Keywords in English |
promotion, manufacturing enterprise |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
30.05.2012 15:09:31 |