Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
„Reklāmas loma produktu virzīšanai tirgū” |
Nosaukums angļu valodā |
„Role of advertising in promotion of products into the market“ |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
lekt. I.Andersone |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba autors ir Dmitrijs Moskaļovs. Bakalaura darba tēma ir
Reklāmas loma produkta virzīšanai tirgū.
Bakalaura darbs sastāv no divām nodaļām.
Analītiska apskata daļā izanalizēta reklāmas būtība un tās galvenie veidi.
Raksturoti reklāmas galvenie mērķi. Aprakstītas reklāmas efektivitātes
novērtēšanas metodes. Aprakstīti reklāmas kampaņas planošanas procesa
galvenie posmi.
Pētījumu un aprēķinu daļā aprakstīta uzņēmuma SIA Rimi Latvija
darbība, raksturotas uzņēmuma vājās un stiprās puses. Aprakstīts SIA Rimi
Latvija reklāmas aktivitāšu plāns.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, tā apjoms ir 64 lappuses un tajā ir
8 tabulas, 7 attēli. Bakalaura darba izstrādei izmantoti 18 literatūras un
informācijas avoti.
Bakalaura darbā pētījuma periods ir 2009. 2010. gadi. |
Atslēgas vārdi |
reklāma; reklāmas plānošana; reklāmas mērķi; reklāmas loma uzņēmejdarbībā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
advertising |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.04.2011 13:41:43 |