Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums „Reklāmas loma produktu virzīšanai tirgū”
Nosaukums angļu valodā „Role of advertising in promotion of products into the market“
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs lekt. I.Andersone
Recenzents
Anotācija Bakalaura darba autors ir Dmitrijs Moskaļovs. Bakalaura darba tēma ir Reklāmas loma produkta virzīšanai tirgū. Bakalaura darbs sastāv no divām nodaļām. Analītiska apskata daļā izanalizēta reklāmas būtība un tās galvenie veidi. Raksturoti reklāmas galvenie mērķi. Aprakstītas reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes. Aprakstīti reklāmas kampaņas planošanas procesa galvenie posmi. Pētījumu un aprēķinu daļā aprakstīta uzņēmuma SIA Rimi Latvija darbība, raksturotas uzņēmuma vājās un stiprās puses. Aprakstīts SIA Rimi Latvija reklāmas aktivitāšu plāns. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, tā apjoms ir 64 lappuses un tajā ir 8 tabulas, 7 attēli. Bakalaura darba izstrādei izmantoti 18 literatūras un informācijas avoti. Bakalaura darbā pētījuma periods ir 2009. 2010. gadi.
Atslēgas vārdi reklāma; reklāmas plānošana; reklāmas mērķi; reklāmas loma uzņēmejdarbībā
Atslēgas vārdi angļu valodā advertising
Valoda lv
Gads 2010
Darba augšupielādes datums un laiks 19.04.2011 13:41:43