Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language „Reklāmas loma produktu virzīšanai tirgū”
Title in English „Role of advertising in promotion of products into the market“
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor lekt. I.Andersone
Reviewer
Abstract Bakalaura darba autors ir Dmitrijs Moskaļovs. Bakalaura darba tēma ir Reklāmas loma produkta virzīšanai tirgū. Bakalaura darbs sastāv no divām nodaļām. Analītiska apskata daļā izanalizēta reklāmas būtība un tās galvenie veidi. Raksturoti reklāmas galvenie mērķi. Aprakstītas reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes. Aprakstīti reklāmas kampaņas planošanas procesa galvenie posmi. Pētījumu un aprēķinu daļā aprakstīta uzņēmuma SIA Rimi Latvija darbība, raksturotas uzņēmuma vājās un stiprās puses. Aprakstīts SIA Rimi Latvija reklāmas aktivitāšu plāns. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, tā apjoms ir 64 lappuses un tajā ir 8 tabulas, 7 attēli. Bakalaura darba izstrādei izmantoti 18 literatūras un informācijas avoti. Bakalaura darbā pētījuma periods ir 2009. 2010. gadi.
Keywords reklāma; reklāmas plānošana; reklāmas mērķi; reklāmas loma uzņēmejdarbībā
Keywords in English advertising
Language lv
Year 2010
Date and time of uploading 19.04.2011 13:41:43