Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums „Jauna produkta ieviešana tirgū”
Nosaukums angļu valodā „Launching of a new product into the market“
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs prof. E.Gaile-Sarkane
Recenzents
Anotācija Filimonova N., Jauna produkta ieviešana tirgu: Bakalaura darbs Rīga: RTU IEVF Tālākizglītības nodala, studiju programma Uznemejdarbibas un vadības, 2010 75 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valoda, to veido ievads, analītiskā apskata un praktiskās daļas, nobeigums. Darba apjoms ir 75 lpp., tajā iekļauti 27 attēli, 16 tabulas. Bibliogrāfiskajā saraksta ietvert 9 avoti latviešu, 3 avoti krievu un 6 avoti angļu valoda. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Darba mērķis ir ieviest tirgu jaunu produktu sakot ar 2010.gada jūniju, vadoties no teorētiskajiem un praktiskiem pētījumiem, veicot uzņēmuma un nozares analīzi laika posma no 2006.-2009. gadam. Pirmajā dala tiek analizēti teorētiskie aspekti, kas ietekme jauna produkta ieviešanas procesu. Otrajā dala tiek veikta uzņēmuma analīze un jauna produkta ieviešanai nepieciešami aprēķini. Darba ietvaros iegūtie dati norada uz nepieciešamu ieviest uzņēmumam ieviest tirgu jaunu produktu.
Atslēgas vārdi Jauna produkta ieviešana tirgū; degvīns; Yamskaya; SIA "AV&D"
Atslēgas vārdi angļu valodā New product launch on the market; Vodka; Yamskaya; SIA "AV&D"
Valoda lv
Gads 2010
Darba augšupielādes datums un laiks 19.04.2011 13:40:04