Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
„Jauna produkta ieviešana tirgū” |
Nosaukums angļu valodā |
„Launching of a new product into the market“ |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
prof. E.Gaile-Sarkane |
Recenzents |
|
Anotācija |
Filimonova N., Jauna produkta ieviešana tirgu: Bakalaura darbs Rīga:
RTU IEVF Tālākizglītības nodala, studiju programma Uznemejdarbibas un
vadības, 2010 75 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valoda, to veido ievads, analītiskā
apskata un praktiskās daļas, nobeigums. Darba apjoms ir 75 lpp., tajā iekļauti 27
attēli, 16 tabulas. Bibliogrāfiskajā saraksta ietvert 9 avoti latviešu, 3 avoti krievu
un 6 avoti angļu valoda. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Darba mērķis ir ieviest tirgu jaunu produktu sakot ar 2010.gada jūniju,
vadoties no teorētiskajiem un praktiskiem pētījumiem, veicot uzņēmuma un
nozares analīzi laika posma no 2006.-2009. gadam.
Pirmajā dala tiek analizēti teorētiskie aspekti, kas ietekme jauna produkta
ieviešanas procesu.
Otrajā dala tiek veikta uzņēmuma analīze un jauna produkta ieviešanai
nepieciešami aprēķini.
Darba ietvaros iegūtie dati norada uz nepieciešamu ieviest uzņēmumam
ieviest tirgu jaunu produktu. |
Atslēgas vārdi |
Jauna produkta ieviešana tirgū; degvīns; Yamskaya; SIA "AV&D" |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
New product launch on the market; Vodka; Yamskaya; SIA "AV&D" |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.04.2011 13:40:04 |