Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language „Jauna produkta ieviešana tirgū”
Title in English „Launching of a new product into the market“
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor prof. E.Gaile-Sarkane
Reviewer
Abstract Filimonova N., Jauna produkta ieviešana tirgu: Bakalaura darbs Rīga: RTU IEVF Tālākizglītības nodala, studiju programma Uznemejdarbibas un vadības, 2010 75 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valoda, to veido ievads, analītiskā apskata un praktiskās daļas, nobeigums. Darba apjoms ir 75 lpp., tajā iekļauti 27 attēli, 16 tabulas. Bibliogrāfiskajā saraksta ietvert 9 avoti latviešu, 3 avoti krievu un 6 avoti angļu valoda. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Darba mērķis ir ieviest tirgu jaunu produktu sakot ar 2010.gada jūniju, vadoties no teorētiskajiem un praktiskiem pētījumiem, veicot uzņēmuma un nozares analīzi laika posma no 2006.-2009. gadam. Pirmajā dala tiek analizēti teorētiskie aspekti, kas ietekme jauna produkta ieviešanas procesu. Otrajā dala tiek veikta uzņēmuma analīze un jauna produkta ieviešanai nepieciešami aprēķini. Darba ietvaros iegūtie dati norada uz nepieciešamu ieviest uzņēmumam ieviest tirgu jaunu produktu.
Keywords Jauna produkta ieviešana tirgū; degvīns; Yamskaya; SIA "AV&D"
Keywords in English New product launch on the market; Vodka; Yamskaya; SIA "AV&D"
Language lv
Year 2010
Date and time of uploading 19.04.2011 13:40:04