Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums 3D personāža veidošana un animēšana
Nosaukums angļu valodā 3D Character Creation and Animation
Struktūrvienība 12200 Datorvadības,automātikas un datortehnikas institūts
Darba vadītājs AADG pr.g. prof. A. Glazs
Recenzents
Anotācija Maģistra darba mērķis ir 3d personāžā modelēšana un animēšana. Maģistra darba uzdevums ir objektu modelēšanas pētīšana, tekstūru uzklāšana, kā arī izveidoto objektu animēšanas metodes. Maģistra darbs sastāv no 9 nodaļām. Pirmās 4 nodaļas ir veltītas trīsdimensiju grafikas, tekturēšanas vispārīgajiem jēdzieniem, kā arī trīsdimensiju animācijas metodēm. Šajās nodaļās tiek pievērsta uzmanība arī programmas 3ds max darba pamatprincipu aprakstīšanai. Sekojošas nodaļas ir veltītas uzlikto uzdevumu praktiskiem risinājumiem. Ir aprakstīti personāža un viņa aksesuāru modelēšanas principi. Nodaļā, kas veltīta tekstūrēšanai, bez tekstūras tiešas uzlikšanas, ir arī aprakstītas tekstūru veidošanas metodes programmā Adobe Photoshop. Nobeiguma nodaļas ir veltītas animācijas veidošanas piemēriem un vizualizēšanas aprakstam. Darbs ir veikts operāciju sistēmā Windows 7, izmantojot sekojošos programmu līdzekļus: 3Ds Max 2010, MS Word 2007, Vegas Video 9.0, Adobe Photoshop CS5. Darba apjoms - 106. lpp., 145 attēli.
Atslēgas vārdi 3d modelēšana; 3d animācija
Atslēgas vārdi angļu valodā 3d modelling, 3d animation
Valoda lv
Gads 2010
Darba augšupielādes datums un laiks 19.04.2011 13:35:51