Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
3D personāža veidošana un animēšana |
Nosaukums angļu valodā |
3D Character Creation and Animation |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
AADG pr.g. prof. A. Glazs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Maģistra darba mērķis ir 3d personāžā modelēšana un animēšana.
Maģistra darba uzdevums ir objektu modelēšanas pētīšana, tekstūru uzklāšana, kā arī
izveidoto objektu animēšanas metodes.
Maģistra darbs sastāv no 9 nodaļām. Pirmās 4 nodaļas ir veltītas trīsdimensiju
grafikas, tekturēšanas vispārīgajiem jēdzieniem, kā arī trīsdimensiju animācijas metodēm.
Šajās nodaļās tiek pievērsta uzmanība arī programmas 3ds max darba pamatprincipu
aprakstīšanai.
Sekojošas nodaļas ir veltītas uzlikto uzdevumu praktiskiem risinājumiem. Ir aprakstīti
personāža un viņa aksesuāru modelēšanas principi. Nodaļā, kas veltīta tekstūrēšanai, bez
tekstūras tiešas uzlikšanas, ir arī aprakstītas tekstūru veidošanas metodes programmā Adobe
Photoshop. Nobeiguma nodaļas ir veltītas animācijas veidošanas piemēriem un vizualizēšanas
aprakstam.
Darbs ir veikts operāciju sistēmā Windows 7, izmantojot sekojošos programmu
līdzekļus: 3Ds Max 2010, MS Word 2007, Vegas Video 9.0, Adobe Photoshop CS5.
Darba apjoms - 106. lpp., 145 attēli. |
Atslēgas vārdi |
3d modelēšana; 3d animācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
3d modelling, 3d animation |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.04.2011 13:35:51 |