Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language 3D personāža veidošana un animēšana
Title in English 3D Character Creation and Animation
Department Viedo datortehnoloģiju institūts
Scientific advisor AADG pr.g. prof. A. Glazs
Reviewer
Abstract Maģistra darba mērķis ir 3d personāžā modelēšana un animēšana. Maģistra darba uzdevums ir objektu modelēšanas pētīšana, tekstūru uzklāšana, kā arī izveidoto objektu animēšanas metodes. Maģistra darbs sastāv no 9 nodaļām. Pirmās 4 nodaļas ir veltītas trīsdimensiju grafikas, tekturēšanas vispārīgajiem jēdzieniem, kā arī trīsdimensiju animācijas metodēm. Šajās nodaļās tiek pievērsta uzmanība arī programmas 3ds max darba pamatprincipu aprakstīšanai. Sekojošas nodaļas ir veltītas uzlikto uzdevumu praktiskiem risinājumiem. Ir aprakstīti personāža un viņa aksesuāru modelēšanas principi. Nodaļā, kas veltīta tekstūrēšanai, bez tekstūras tiešas uzlikšanas, ir arī aprakstītas tekstūru veidošanas metodes programmā Adobe Photoshop. Nobeiguma nodaļas ir veltītas animācijas veidošanas piemēriem un vizualizēšanas aprakstam. Darbs ir veikts operāciju sistēmā Windows 7, izmantojot sekojošos programmu līdzekļus: 3Ds Max 2010, MS Word 2007, Vegas Video 9.0, Adobe Photoshop CS5. Darba apjoms - 106. lpp., 145 attēli.
Keywords 3d modelēšana; 3d animācija
Keywords in English 3d modelling, 3d animation
Language lv
Year 2010
Date and time of uploading 19.04.2011 13:35:51