Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
„Zīmols un uzņēmuma saimnieciskās darbības efektivitāte“ |
Nosaukums angļu valodā |
„Brands and efficiency of company performance“ |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec., lekt. N.Balabka |
Recenzents |
Dr.oec., lekt. R.Greitāne |
Anotācija |
Darba autors: Katerīna Pšeņicina
Darba tēma: Zīmols un uzņēmuma saimnieciskās darbības efektivitāte
Darba veids: bakalaura darbs
Studiju programma: Uzņēmējdarbība un vadīšana
Darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. Normunds Balabka
Darba apjoms: Pētījums sastāv no 8 nodaļām un 12 apakšnodaļām, kas kopumā aizņem 99 lapaspuses. Darbā ir integrētas 25 tabulas, 15 attēli un 2 pielikumi. Kā informācijas avoti ir izmantoti 53 bibliogrāfiskie un citi informācijas avoti.
Atslēgas vārdi: Zīmols, marketings, zīmola ievešana, darbības efektivitāte, uzņēmuma attīstība, reklāmas kampaņa.
Darba saturs: Atbilstoši sākotnēji izvirzītajam darba mērķim un tam pakārtotajiem uzdevumiem darbā teorētiskās bāzes radīšanas ietvaros ir veikta zīmola definīcijas un būtības apzināšana un analīze. Papildus tam ir veikta zīmolu interpretācijas un pielietojuma nepieciešamības apzināšana, t.sk., zīmolu vēstures, daudzveidības un piemērotības izvirzītajiem mērķiem apzināšana un analīze teorētiskā līmenī. Darbā kā viens no būtiskiem saturiskiem elementiem ir ietverts zīmola izstrādāšanas procesa plāns un aktivitātes apraksts. Tā ietvaros tika apzināta un analizēta zīmola vizualizācija, reklāmas kampaņas mērķauditorija, reklāmas veidu izvēle un to pamatojums. Darba noslēdzošā daļā, pamatojoties uz sākotnēji radīto pētījuma teorētisko un praktisko bāzi, ir veikta finanšu plāna izstrādāšana saskaņa ar iedomātajam izmaiņām uzņēmumā kā arī finanšu radītāju analīze pēc zīmola ievešanas.
Pētījuma metodes: Pētījumā ir izmantotas salīdzināšanas, dokumentu analīzes un interpretācijas, loģiskās analīzes un sistēmiskās analīzes metodes.
Darba rezultāti: Pētījuma gaitā, īstenojot izpētes darbību atbilstoši sākotnēji izvirzītajam mērķim un tam pakārtotajiem uzdevumiem, izvirzītais mērķis tika sasniegts. Ir skaidri pierādīts, kā zīmola ievešana uzņēmumā atbilstošajā brīdī ir pamatots un attaisnots, proti visiem aktivitātēm jābūt kārtīgi izplānotam un izanalizētam. Zīmols var būtiski ietekmēt uzņēmuma saimnieciskās darbības efektivitāti.
Darba izmantojamība: Darba rezultāti ir izmantojami kā informācijas avots mikro vai mazo uzņēmumu darbība saistība ar zīmola ievešanas procesu un to ietekmes uz uzņēmuma saimnieciskas darbības efektivitāti. |
Atslēgas vārdi |
Zīmols un uzņēmuma saimnieciskās darbības efektivitāte |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Brands and efficiency of company performance |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2012 17:09:18 |