Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language „Zīmols un uzņēmuma saimnieciskās darbības efektivitāte“
Title in English „Brands and efficiency of company performance“
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Mg.oec., lekt. N.Balabka
Reviewer Dr.oec., lekt. R.Greitāne
Abstract Darba autors: Katerīna Pšeņicina Darba tēma: Zīmols un uzņēmuma saimnieciskās darbības efektivitāte Darba veids: bakalaura darbs Studiju programma: Uzņēmējdarbība un vadīšana Darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. Normunds Balabka Darba apjoms: Pētījums sastāv no 8 nodaļām un 12 apakšnodaļām, kas kopumā aizņem 99 lapaspuses. Darbā ir integrētas 25 tabulas, 15 attēli un 2 pielikumi. Kā informācijas avoti ir izmantoti 53 bibliogrāfiskie un citi informācijas avoti. Atslēgas vārdi: Zīmols, marketings, zīmola ievešana, darbības efektivitāte, uzņēmuma attīstība, reklāmas kampaņa. Darba saturs: Atbilstoši sākotnēji izvirzītajam darba mērķim un tam pakārtotajiem uzdevumiem darbā teorētiskās bāzes radīšanas ietvaros ir veikta zīmola definīcijas un būtības apzināšana un analīze. Papildus tam ir veikta zīmolu interpretācijas un pielietojuma nepieciešamības apzināšana, t.sk., zīmolu vēstures, daudzveidības un piemērotības izvirzītajiem mērķiem apzināšana un analīze teorētiskā līmenī. Darbā kā viens no būtiskiem saturiskiem elementiem ir ietverts zīmola izstrādāšanas procesa plāns un aktivitātes apraksts. Tā ietvaros tika apzināta un analizēta zīmola vizualizācija, reklāmas kampaņas mērķauditorija, reklāmas veidu izvēle un to pamatojums. Darba noslēdzošā daļā, pamatojoties uz sākotnēji radīto pētījuma teorētisko un praktisko bāzi, ir veikta finanšu plāna izstrādāšana saskaņa ar iedomātajam izmaiņām uzņēmumā kā arī finanšu radītāju analīze pēc zīmola ievešanas. Pētījuma metodes: Pētījumā ir izmantotas salīdzināšanas, dokumentu analīzes un interpretācijas, loģiskās analīzes un sistēmiskās analīzes metodes. Darba rezultāti: Pētījuma gaitā, īstenojot izpētes darbību atbilstoši sākotnēji izvirzītajam mērķim un tam pakārtotajiem uzdevumiem, izvirzītais mērķis tika sasniegts. Ir skaidri pierādīts, kā zīmola ievešana uzņēmumā atbilstošajā brīdī ir pamatots un attaisnots, proti visiem aktivitātēm jābūt kārtīgi izplānotam un izanalizētam. Zīmols var būtiski ietekmēt uzņēmuma saimnieciskās darbības efektivitāti. Darba izmantojamība: Darba rezultāti ir izmantojami kā informācijas avots mikro vai mazo uzņēmumu darbība saistība ar zīmola ievešanas procesu un to ietekmes uz uzņēmuma saimnieciskas darbības efektivitāti.
Keywords Zīmols un uzņēmuma saimnieciskās darbības efektivitāte
Keywords in English Brands and efficiency of company performance
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 28.05.2012 17:09:18