Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Reklāma un tās izmantošana uzņēmējdarbībā |
Nosaukums angļu valodā |
Advertising and its application in entrepreneurship |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec.,doc.R.Greitāne |
Recenzents |
Mg.oec.D.Ščeulovs |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma Reklāma un tās izmantošana uzņēmējdarbībā ir aktuāla, jo mūsdienās katram uzņēmumam nepieciešams ar kaut ko izcelties. Liela konkurence un milzīgais preču un pakalpojumu klāsts rada piesātinātu tirgu, kurā uzņēmumiem jāizmanto reklāma, lai nodrošinātu uzņēmuma atpazīstamību, palielinātu pārdoto preču un pakalpojumu skaitu, kā arī nodrošinātu uzņēmuma tēlu.
Bakalaura darbs sastāv no 69 lapaspusēm, 23 attēliem, 20 tabulām un 1 pielikuma.
Bakalaura darba mērķis ir reklāmas projekta izveide, pamatojoties uz analītiskajā apskata daļā aprakstīto teoriju, uzņēmuma SIA Elvīras kompānija zīmolam Print Progressive.
Bakalaura darba uzdevumu izpildīšanai tika izmantotas dažādas pētījuma metodes- informācijas vākšana un apkopošana, statistikas datu apkopošana un analīze, aprēķināšanas metodes. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām: analītiskās apskata daļas un pētījumu un aprēķinu daļas.
Analītiskajā apskata daļā tiek apskatīta vispārēja teorija par reklāmu, tās veidiem, mediju veidiem un reklāmas izveidi.
Pētījumu un aprēķinu daļā tika ievietota aptaujas anketa un analizēti iegūtie rezultāti, un izstrādāts reklāmas projekts.
Par pētījuma avotiem tika izmantoti LR likumi, vispārējā un speciālā literatūra, dažāda nepublicētā literatūra un interneta resursi. |
Atslēgas vārdi |
Reklāma, mediju veidi, kolektīvās iepirkšanās portāli |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Advertising, media types |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2012 15:24:36 |