Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Reklāma un tās izmantošana uzņēmējdarbībā |
Title in English |
Advertising and its application in entrepreneurship |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec.,doc.R.Greitāne |
Reviewer |
Mg.oec.D.Ščeulovs |
Abstract |
Bakalaura darba tēma Reklāma un tās izmantošana uzņēmējdarbībā ir aktuāla, jo mūsdienās katram uzņēmumam nepieciešams ar kaut ko izcelties. Liela konkurence un milzīgais preču un pakalpojumu klāsts rada piesātinātu tirgu, kurā uzņēmumiem jāizmanto reklāma, lai nodrošinātu uzņēmuma atpazīstamību, palielinātu pārdoto preču un pakalpojumu skaitu, kā arī nodrošinātu uzņēmuma tēlu.
Bakalaura darbs sastāv no 69 lapaspusēm, 23 attēliem, 20 tabulām un 1 pielikuma.
Bakalaura darba mērķis ir reklāmas projekta izveide, pamatojoties uz analītiskajā apskata daļā aprakstīto teoriju, uzņēmuma SIA Elvīras kompānija zīmolam Print Progressive.
Bakalaura darba uzdevumu izpildīšanai tika izmantotas dažādas pētījuma metodes- informācijas vākšana un apkopošana, statistikas datu apkopošana un analīze, aprēķināšanas metodes. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām: analītiskās apskata daļas un pētījumu un aprēķinu daļas.
Analītiskajā apskata daļā tiek apskatīta vispārēja teorija par reklāmu, tās veidiem, mediju veidiem un reklāmas izveidi.
Pētījumu un aprēķinu daļā tika ievietota aptaujas anketa un analizēti iegūtie rezultāti, un izstrādāts reklāmas projekts.
Par pētījuma avotiem tika izmantoti LR likumi, vispārējā un speciālā literatūra, dažāda nepublicētā literatūra un interneta resursi. |
Keywords |
Reklāma, mediju veidi, kolektīvās iepirkšanās portāli |
Keywords in English |
Advertising, media types |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
28.05.2012 15:24:36 |