Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Mārketinga aktivitāšu plānošana uzņēmumā" |
Nosaukums angļu valodā |
“Planning of marketing activities in a company” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec., lekt. I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. B.Levina |
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Bakalaura darba autors: Irena Omelana
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec., pr.doec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Mārketinga aktivitāšu plānošana uzņēmumā
Bakalaura darba apjoms: 58 lappuses, 13 tabulas, 9 attēli.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Darbā tika izmantota nozares literatūra, mācību grāmatas, statistiskie dati, interneta resursi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darbā tika izstrādātas mārketinga aktivitātes uzņēmumā ar mērķi palielināt darba apģērbu nomas pakalpojuma apgrozījumu 2013.gadā par 10%. Mērķa sasniegšanai autore ir izstrādājusi mārketinga stratēģiju un rīcības plānu stratēģijas realizēšanai tirgū.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Omelana I. Mārketinga aktivitāšu plānošana uzņēmumā : Bakalaura darbs / Zinātn. vadītāja Andersone I. Datorsalikums. Rīga: RTU, 2012. 58 lpp. |
Atslēgas vārdi |
„Mārketinga aktivitāšu plānošana uzņēmumā” |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
"Planning of Marketing Activities in a company " |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2012 10:34:57 |