Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Starptautiskais mārketings globalizācijas apstākļos" |
Nosaukums angļu valodā |
"International Marketing Under Globalization" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Lekt. K.Koroļova |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba Starptautiskais mārketings globalizācijas apstākļos autore, Sanda Šmite, ir Rīgas Tehniskās Universitātes Inženierekonomikas un vadības fakultātes studente.
Darba pirmajā daļā apskatīta starptautiskā mārketinga attīstība globalizācijas ietekmē, mārketinga loma starptautiskajā tirdzniecībā. Īpaša uzmanība pievērsta starptautiskā mārketinga stratēģijām. Analītiskajā daļā apskatītas Latvijas ārējās tirdzniecības attīstības tendences, kā arī starptautiskā mārketinga stratēģiju piemērošana Latvijas pārtikas un kosmētikas eksportētājuzņēmumos. Pētījumu daļā apskatīta valsts atbalsta politika un nostāja eksporta veicināšanā. Veikta Latvijas uzņēmumu ekspertu aptauja par situāciju starptautiskajā mārketingā. Darba nobeigumā veikti secinājumi un sniegti priekšlikumi starptautiskā mārketinga veicināšanai Latvijā.
Bakalaura darba apjoms ir 60 lappuses. Tas satur 5 tabulas un 5 attēlus, kā arī pielikumu. Bibliogrāfiskajā sarakstā ir 40 avoti. |
Atslēgas vārdi |
starptautiskais mārketings; globalizācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
international marketing; globalization |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.04.2011 12:59:38 |