Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Starptautiskais mārketings globalizācijas apstākļos"
Nosaukums angļu valodā "International Marketing Under Globalization"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Lekt. K.Koroļova
Recenzents
Anotācija Bakalaura darba Starptautiskais mārketings globalizācijas apstākļos autore, Sanda Šmite, ir Rīgas Tehniskās Universitātes Inženierekonomikas un vadības fakultātes studente. Darba pirmajā daļā apskatīta starptautiskā mārketinga attīstība globalizācijas ietekmē, mārketinga loma starptautiskajā tirdzniecībā. Īpaša uzmanība pievērsta starptautiskā mārketinga stratēģijām. Analītiskajā daļā apskatītas Latvijas ārējās tirdzniecības attīstības tendences, kā arī starptautiskā mārketinga stratēģiju piemērošana Latvijas pārtikas un kosmētikas eksportētājuzņēmumos. Pētījumu daļā apskatīta valsts atbalsta politika un nostāja eksporta veicināšanā. Veikta Latvijas uzņēmumu ekspertu aptauja par situāciju starptautiskajā mārketingā. Darba nobeigumā veikti secinājumi un sniegti priekšlikumi starptautiskā mārketinga veicināšanai Latvijā. Bakalaura darba apjoms ir 60 lappuses. Tas satur 5 tabulas un 5 attēlus, kā arī pielikumu. Bibliogrāfiskajā sarakstā ir 40 avoti.
Atslēgas vārdi starptautiskais mārketings; globalizācija
Atslēgas vārdi angļu valodā international marketing; globalization
Valoda lv
Gads 2010
Darba augšupielādes datums un laiks 19.04.2011 12:59:38