Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Starptautiskais mārketings globalizācijas apstākļos" |
Title in English |
"International Marketing Under Globalization" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Lekt. K.Koroļova |
Reviewer |
|
Abstract |
Bakalaura darba Starptautiskais mārketings globalizācijas apstākļos autore, Sanda Šmite, ir Rīgas Tehniskās Universitātes Inženierekonomikas un vadības fakultātes studente.
Darba pirmajā daļā apskatīta starptautiskā mārketinga attīstība globalizācijas ietekmē, mārketinga loma starptautiskajā tirdzniecībā. Īpaša uzmanība pievērsta starptautiskā mārketinga stratēģijām. Analītiskajā daļā apskatītas Latvijas ārējās tirdzniecības attīstības tendences, kā arī starptautiskā mārketinga stratēģiju piemērošana Latvijas pārtikas un kosmētikas eksportētājuzņēmumos. Pētījumu daļā apskatīta valsts atbalsta politika un nostāja eksporta veicināšanā. Veikta Latvijas uzņēmumu ekspertu aptauja par situāciju starptautiskajā mārketingā. Darba nobeigumā veikti secinājumi un sniegti priekšlikumi starptautiskā mārketinga veicināšanai Latvijā.
Bakalaura darba apjoms ir 60 lappuses. Tas satur 5 tabulas un 5 attēlus, kā arī pielikumu. Bibliogrāfiskajā sarakstā ir 40 avoti. |
Keywords |
starptautiskais mārketings; globalizācija |
Keywords in English |
international marketing; globalization |
Language |
lv |
Year |
2010 |
Date and time of uploading |
19.04.2011 12:59:38 |