Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language "Starptautiskais mārketings globalizācijas apstākļos"
Title in English "International Marketing Under Globalization"
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Lekt. K.Koroļova
Reviewer
Abstract Bakalaura darba Starptautiskais mārketings globalizācijas apstākļos autore, Sanda Šmite, ir Rīgas Tehniskās Universitātes Inženierekonomikas un vadības fakultātes studente. Darba pirmajā daļā apskatīta starptautiskā mārketinga attīstība globalizācijas ietekmē, mārketinga loma starptautiskajā tirdzniecībā. Īpaša uzmanība pievērsta starptautiskā mārketinga stratēģijām. Analītiskajā daļā apskatītas Latvijas ārējās tirdzniecības attīstības tendences, kā arī starptautiskā mārketinga stratēģiju piemērošana Latvijas pārtikas un kosmētikas eksportētājuzņēmumos. Pētījumu daļā apskatīta valsts atbalsta politika un nostāja eksporta veicināšanā. Veikta Latvijas uzņēmumu ekspertu aptauja par situāciju starptautiskajā mārketingā. Darba nobeigumā veikti secinājumi un sniegti priekšlikumi starptautiskā mārketinga veicināšanai Latvijā. Bakalaura darba apjoms ir 60 lappuses. Tas satur 5 tabulas un 5 attēlus, kā arī pielikumu. Bibliogrāfiskajā sarakstā ir 40 avoti.
Keywords starptautiskais mārketings; globalizācija
Keywords in English international marketing; globalization
Language lv
Year 2010
Date and time of uploading 19.04.2011 12:59:38