Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Mārketinga pasākumu izmantošana farmācijas uzņēmumā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Using marketing activities in a pharmaceutical company" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec.,lekt. I.Andersone |
Recenzents |
Dr.oec.,doc. R.Greitāne |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Jevgēnijs Podļēsnijs
Bakalaura darba zinatniskais vaditajs: lektore, Mg.oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Mārketinga pasākumu izmantošana farmācijas uzņēmumā
Bakalaura darba apjoms: 61 lpp, 21 tab., 5 att.
Bakalaura darba izmantotie materiali: 3 izmantotās literatūras un citi informācijas avotiei.
Bakalaura darba galvenie rezultati: Bakalura darba pirmajā daļā ir sniegts apraksts par marketinga nozīmi, preces virzīšanu tirgū, produktu pozīciju nostiprināšanu, jauno preču cenu veidošanas stratēģiju un LR likumi un normatīvie akti par zāļu reklāmu.
Bakalaura darba otrajā daļā ir izvērtēta zāļu tirgus attīstības tendences pasaulē, zāļu ražotāju cenu veidošanas politika, kā arī izpētīts farmācijas tirgus.
Bez tam, ir veikta mārketinga aktivitātes vienām bezrecepšu preporātam, kā arī izpētīti tuvākie konkurenti, izvirzīti mērķi un stratēģija un izstrādāts aktivitāšu kalendārs uz 6 mēnēšiem.
Bakalaura darba bibliografiskais apraksts: Podļesnijs J. Uz Mārketinga pasākumu izmantošana farmācijas uzņēmumā: Bakalaura darbs/Zinatn.vaditaja. Andersone I. Datorsalikums. Riga: RTU, 2012.
59lpp. (tikai latviešu valoda) |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga pasākumu izmantošana farmācijas uzņēmumā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing activity use at the pharmaceutical enterprise |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.05.2012 19:08:12 |