Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Mārketinga pasākumu izmantošana farmācijas uzņēmumā" |
Title in English |
"Using marketing activities in a pharmaceutical company" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Mg.oec.,lekt. I.Andersone |
Reviewer |
Dr.oec.,doc. R.Greitāne |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Jevgēnijs Podļēsnijs
Bakalaura darba zinatniskais vaditajs: lektore, Mg.oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Mārketinga pasākumu izmantošana farmācijas uzņēmumā
Bakalaura darba apjoms: 61 lpp, 21 tab., 5 att.
Bakalaura darba izmantotie materiali: 3 izmantotās literatūras un citi informācijas avotiei.
Bakalaura darba galvenie rezultati: Bakalura darba pirmajā daļā ir sniegts apraksts par marketinga nozīmi, preces virzīšanu tirgū, produktu pozīciju nostiprināšanu, jauno preču cenu veidošanas stratēģiju un LR likumi un normatīvie akti par zāļu reklāmu.
Bakalaura darba otrajā daļā ir izvērtēta zāļu tirgus attīstības tendences pasaulē, zāļu ražotāju cenu veidošanas politika, kā arī izpētīts farmācijas tirgus.
Bez tam, ir veikta mārketinga aktivitātes vienām bezrecepšu preporātam, kā arī izpētīti tuvākie konkurenti, izvirzīti mērķi un stratēģija un izstrādāts aktivitāšu kalendārs uz 6 mēnēšiem.
Bakalaura darba bibliografiskais apraksts: Podļesnijs J. Uz Mārketinga pasākumu izmantošana farmācijas uzņēmumā: Bakalaura darbs/Zinatn.vaditaja. Andersone I. Datorsalikums. Riga: RTU, 2012.
59lpp. (tikai latviešu valoda) |
Keywords |
Mārketinga pasākumu izmantošana farmācijas uzņēmumā |
Keywords in English |
Marketing activity use at the pharmaceutical enterprise |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
23.05.2012 19:08:12 |